Beantwoord

Meer betalen

  • 28 november 2016
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

heb mail gekregen , waarschijnlijk alle Proximus klanten , per 1 januari 2017 dat de factuur opslaat . hebben wij toch het recht het niet te aanvaarden en contract opzeggen ! ik neem dit alleszins in overweging . Daaaaaaaaag Proximus ! 😠
icon

Beste antwoord door Marleen 28 november 2016, 16:13

Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als je niet akkoord gaat met die prijsstijging dan kan je inderdaad uw contract kosteloos opzeggen.
Reputatie 7
Badge +6
FYI:
Zelfde onderwerp hier:
nl.forum.proximus.be/nieuw-3/tarief-verhoging-proximus-per-01-01-2017-36345
met een volledige lijst van de prijsstijgingen.
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.


Dit is pure discriminatie naar de klanten toe die nog een oude PX abbonement hebben.

Reageer