Hi,
Gebruik al een jaartje een Fritzbox 7360 met internet Maxi en tot een paar weken geleden draaide dat perfect met een 70/20 snelheid. Nu heb ik sinds een paar weken wat problemen met internet, stond er niet onmiddellijk bij stil dat dit aan de downstream snelheid kon liggen maar toevallig ging ik vandaag es door mijn Fritzbox instellingen en zag dat ik maar aan een 40/15 zat en ik blijkbaar regelmatig bijna het maximum eruit haal.
Zonet dan maar even de Box een update gegeven naar 6.52 maar snelheid blijft hetzelfde, Belgacom lijntest kan blijkbaar niet uitgevoerd worden.
Heeft er iemand nog een idee?
Bladzijde 1 / 1
Tip:
Ga best ook eens kijken op userbase.be/forum waar heel veel te vinden is over dit onderwerp fritzbox
-> https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=41528
kijk ook eens welke snelheid je volgens Proximus zou moeten kunnen halen:
https://proximus.be/internetsnelheid
Ga best ook eens kijken op userbase.be/forum waar heel veel te vinden is over dit onderwerp fritzbox
-> https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=41528
kijk ook eens welke snelheid je volgens Proximus zou moeten kunnen halen:
https://proximus.be/internetsnelheid
Hi Martin,
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Ik had al behoorlijk wat gelezen met betrekking to de Fritzbox maar vind geen reden voor een constante snelheidsverlaging . Wat wel regelmatig gebeurt is dat de snelheid normaal is voor een tijdje om dan terug te vallen op een fallback profiel, maar aangezien ik behoorlijk lang zonder problemen gesurft heb lijkt dit niet het geval hier.
Daar de lijntest ook niet werkt zal ik Belgacom es moeten contacteren denk ik.
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Ik had al behoorlijk wat gelezen met betrekking to de Fritzbox maar vind geen reden voor een constante snelheidsverlaging . Wat wel regelmatig gebeurt is dat de snelheid normaal is voor een tijdje om dan terug te vallen op een fallback profiel, maar aangezien ik behoorlijk lang zonder problemen gesurft heb lijkt dit niet het geval hier.
Daar de lijntest ook niet werkt zal ik Belgacom es moeten contacteren denk ik.
ik denk inderdaad ook dat het best is van de vraag eens te stellen aan de technische dienst 080022800 of eventueel door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bedankt Martin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.