Skip to main content
Beste Belgacom,

Het is nu al 1 jaar dat wij mt het zelfde probleem zitten en jullie ons niet helpen,

meerdere malen gebeld en steeds geen verklaring miss gaat het via deze weg wel.

Draadloos of kabel het maakt niet uit maar savonds valt de internet verbinding steeds 5/6 keer weg voor 1 minuut.

Zeer hatelijk, ik heb al alles liggen opzoeken en kan het probleem niet vinden.

Ik heb andere frequentie geprobeerd ik ben ten einde raad..., aangezien ik op hoog niveau online speel

is het nu nodig dat de verbinding GEWOON ZOALS HET HOORT altijd aana blijft en niet wegvalt...

Mijn excuses maaar ik ben echt kwaad ik geef het nog een paar dagen...

Help mij aub..

zitten jullie op adsl of vdsl2?

post eens je lijnwaarden, te zien via http://192.168.1.1/

ziet er zo uit:

VDSL line status SHOWTIME
Downstream line rate 50192 kbps
Upstream line rate 6000 kbps
Downstream Training Margin 18.5 dB

mvg

vdsl2 dus, en nog wel een mooi 30/6 profiel..

maar u zit blijkbaar met disconnects op uw lijn, daarvoor kan ik u alleen maar de raad geven de technische dienst te contacteren (0800 22 700), reden van de disconnects kan zeer divers zijn. gelieve tegens te vermelden als ze al eerder gekomen zijn voor dit probleem

mvg

Bel gewoon naar de technische helpdesk op 0800 22 700 of ook via 0800 22 800 tot 22 u.

ze kunnen je lijn testen en ok monitoren om de fout op te sporen.

Groetjes,

Elsa

Ik heb nog eens gebeld en zoals altijd zeggen ze dat er vel storing op de lijn zit en ze sturen voor de 3de keer iemand vrijdag...

zucht weer betalen voor niks want ze vinden het niet

Betalen ? Als het in je bekaling binnenhuis zit maar als het bij hen zit niet hoor.

Als je direct aangesloten bent op de intro van belgacom en er zijn verder geen aftakkingen gemaakt dan kunne ze niet beweren dat het in de binnehuis bekabeling zit.

Anders als je wilt zeker zijn zou je direct op de binnenkomende bgc telefoondraden je bbox moeten aansluiten en anders niks dan kan je zeker uitsluiten dat de fout in je binnenhuis bekabeling zit.

groetjes,

Elsa

Reageer