Manueel opnemen en conflicten manueel oplossen

  • 18 December 2015
  • 9 reacties
  • 615 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Zoo ik heb nu manueel opnames gedaan en ook manueel conflicten oplossen, nu staat de film er helemaal op maar er staat link wordt 60 dagen bijgehouden maar waar ziet ge die link? er gaan zelfs geen dagen af en alle 2 de filmen staan erop welke film wordt er dan bijgehouden?ik had voor 2 filmen weeral een conflict raar dat had ik vroeger niet!!!!
ps waar kan ik de begintijd en eindtijd veranderen deed ik vroeger voor een conflict te vermijden ?
groetjes joan uit schoten

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
De standaard tijd voor en na staat op 5 voor en 30 min nà en kan, momenteel althans, niet aangepast worden. Manuele opnames gingen vroeger alrijd naar de harde schijf (PVR) maar met de nieuwe interface weet ik het niet écht.Ik had dat nog niet uitgetest.
Zoëven even getest, en het is nog altijd PVR.
Met een V5c zonder harde schijf, zal dat anders zijn natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +6
Joan,

We zijn op de hoogte dat er zich soms problemen voordien bij het oplossen van opnameconflicten op de nieuwe Proximus TV. Onze ingenieurs zijn hiermee bezig. Vaak is een herstart van de decoder voldoende om dergelijke problemen op te lossen.

Het is momenteel niet meer mogelijk om begin - en einduur van een opname aan te passen. Gezien de grote vraag hiernaar zijn we momenteel aan het bekijken of we dit terug kunnen implementeren.

Indien je nog specifieke vragen hebt ivm je opnames kan je ons altijd een privébericht sturen met je telefoonnummer of klantennummer en de betrokken opnames (naam, zender, datum & uur). Dan kijk ik dit even voor je na. Je kan deze gegevens sturen naar: https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679.

Mvg
Thomas
Je schrijft: Het is momenteel niet meer mogelijk om begin - en eindduur van een opname aan te passen.
Gezien de grote vraag hiernaar zijn we momenteel aan het bekijken of we dit terug kunnen implementeren.

Heeft dit dan ook nog zin voor nPVR opnames zoals bij V5-c bezitters want ik zou denken dat dit ergens moet mogelijk zijn om de start en eindtijd automatisch aan te passen zelf al loopt die niet gelijk met de tijdsaanduidingen in de decoder tv-gids, die staan tenslotte toch ergens op een server en niet voor iedereen apart.
Dat de opname start 5 minuten voor het programma en 30 minuten erna stoort mij niet, wat wel mij stoort is dat je de opname niet kan bekijken. Serverfout enz...

Met de nieuwe look is het volledig onduidelijk geworden wat je opgenomen hebt staat het nu op de harde schijf of op het net, ik weet het niet :-(

Wat zeker nu voor grote verwarring zorgt PX zegt V5 harde schijf niet meer beschikbaar dat enkel nog te mini te huur is en dit nu al weken en nu plots deze week is de V5 met schijf terug te huur. Ik snap het niet meer hoe het in elkaar zit
Neen slaat op een misverstand alleen nog sommige PX centers willen van hun stock af en op de site zelf staat er opeens ook een foto van de V5 maar in feite als je goed leest en niet gewoon je gegevens invult en op bestellen klikt kan je wel zien dat het om een v5-c gaat dus inderdaad binnenkort gaan er enkel nog v5-c 's te huur zijn maar al deze die een v5 of een decoder met harde schijf hebben zullen verder in PVR kunnen opnemen net zoals vroeger.
Reputatie 7
Badge +6
@Elsa
Helaas niet zo simpel als het lijkt.

@patrick
Sinds 20 november wordt de V5 compact decoder nog als enigste nieuwe decoder verdeeld. Dit alleen nog maar in huur.
De V5 decoders kunnen nog verdeeld worden zolang er stock is.

Mvg
Thomas
Die afbeelding van die v5 op de site kan die dan ook weggenomen worden om alle misverstanden te vermijden want iedereen gaat niet in detail lezen wat daar naast die foto staat en krijgt de indruk dat het nog mogelijk is de V5 via de site te bestellen. Pas als je die wilt bestellen ga je duidelijk gaan lezen wat daar staat dan wel.
Reputatie 2
Badge
ja bedankt maar waar staat die link die 60 wordt bijgehouden en waar telt dat af met dagen zei niks?
grtjs joan
Aangezien er velen dit melden kan dat bijna niet anders dan een bug zijn volgens mij.