Beantwoord

Mailbox vol, niet mogelijk om te wissen via skynet webmail

  • 31 May 2016
  • 5 reacties
  • 1779 Bekeken

M'n mailbox zit vol en ik heb geen enkele mogelijkheid om een mail te wissen via proximus webmail (ook niet de kleinste e-mail). De prullenbak is leeg.
Ik krijg telkens de melding:

"Fout: This message could not be moved to trash folder. Mailbox is nearly full." (zie screenshot in bijlage)

icon

Beste antwoord door ThomasP 31 May 2016, 12:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Benny, probeer even het volgende wanneer ingelogd op je webmail:
Configuratie -> E-mail -> Gewiste e-mails permanent verwijderen? -> Ja

Probeer nu enkele mails te verwijderen. Lukt dit? Vergeet dan achteraf de instelling niet terug te zetten.
Indien nog steeds zelfde probleem. Stuur even je E-mailadres naar Het Proximus Team, dan kijken we dit even voor je na.
Thx Thomas, werkt idd.
Kreeg bericht mailbox 80% vol.
Heb alle oude mails verwijderd,prullenbak leeggemaakt,op mijn pc en laptop.Manueel op skynet mail mijn berichten verwijderd etc..Alles wat ik kan wissen( denk ik toch) is gewist.Zelfs ingesteld mails permanent verwijderen.
Toch zie ik geen verandering in het balkje van mailactiviteit.Blijft op 151 staan.
Wat moet ik doen.
Werk met Mail in WIN 10
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pierre,

van waar krijg je dit bericht? Heb je al je deleted mails box ook leeg gemaakt? Ook al eens in alle mappen gekeken?

MVG,

Wim
Alles is leeg.Denk ik toch.Heb telefonisch contact gehad met px en ze hebben mijn mailbox uitgebreid naar 1 Gb.Ben nu terug veilig.Maar waarom kan ik niet onder de 151 kb gaan,met alle deletes etc,was zo voor en is zo na?.Dit is natuurlijk een lapmiddel.Men moet toch kunnen opruimen of niet??
Ondertussen al via config gewiste mails permanent verwijderen Ja ingesteld,maar alles bleef zoals het was.
Nu nog even aankijken,ben voorlopig veilig.
Maar het is eigenlijk geen oplossing.Tijdelijk wel.

Reageer