Vraag

Mailbox verwijderen

  • 28 April 2016
  • 6 reacties
  • 353 Bekeken

Ik wil enkele mailboxen verwijderen waarvan ik het wachtwoord niet meer weet.

6 reacties

een mailbox zelf kan je niet zelf verwijderen, moet door iemand van Proximus gebeuren eventueel bellen naar technische helpdesk 080022800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Atom44, bedoel je een mailbox of aliassen ? Aliassen kan je zelf verwijderen, mailboxen die in je internetabonnement zitten (beginnend met FA of MA) kan je afschaffen via de klantendienst.
Een alias verwijder/wijzig je via myproximus/mijn berichten/ kies de juiste mailbox waar de alias onder staat, klik op het vakje voor de alias en klik erboven op verwijderen.
@ Atom,
ik ben met mijn uitleg er uiteraard van uitgegaan dat het over mailboxen gaat zoals je zelf opgeeft in je Topic start, langs de anderre kant als het over aliassen gaat (die je aan deze zelfde mailbox gekoppeld zijn) en niet over de Mailbox zelf, dan ga je ze toch niet kunnen zelf verwijderen aangezien je het wachtwoord toch niet meer weet, dus hoe dan ook best bellen naar technische helpdesk 080022800 (7/7 tot 22u)
NB: paswoord van mailboxen zijn niet altijd dezelfde als die van MyProximus dus als jet pas woord van deze mailbox niet kent kan je ze ook niet bereiken via MyProximus, als het paswoord het zelfde is uiteraard wel tenzij je het paswoord van Myproximus ook vergeten bent 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hello Atom44, is het intussen gelukt met het verwijderen van je mailbox?
Indien niet, stuur even je gegevens door via PM naar Het Proximus Team.
Buiten de desbetreffende mailbox heb ik wel nog wat extra informatie nodig om je te identificeren. Dit is noodzakelijk omdat we het hier hebben over het verwijderen van persoonlijke data. De identificatie gebeurt dmv enkele gegevens op een recente factuur: datum factuur, klantennummer & activatiecode. Stuur deze ook mee in je PM. Bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Je kan via my proximus je wachtwoord van je mailbox eenvoudigen wijzigen.
Het oude wachtwoord moet je hiervoor niet weten.
Dat klopt, in geval je natuurlijk je wachtwoord van MyProximus niet vergeten bent ;-))
Daarom heeft Atom niet genoeg uitleg gegeven welk wachtwoord(en) hij niet meer weet.
Of als je zoals bij mij, het om een mailbox gaat die niet aan je MyProximus gekoppeld is.‼

Reageer