Beantwoord

Mailbox quota exceeded

  • 19 May 2017
  • 3 reacties
  • 1020 Bekeken

Ik krijg op geregelde tijdstippen een bericht dat de mailbox vol is waardoor geen mail meer binnenkomt. Als ik de grootte van de inbox mét submappen raadpleeg krijg ik een waarde van 71 MB, terwijl de niet te overschrijden quotum toch 200MB is.
Geregeld archiveer ik mails en ik laat geen mails achter op de server.
Waar ligt het probleem ?

icon

Beste antwoord door AndyM 20 May 2017, 09:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hey Geert, ik heb hiervoor een dossier (UTS 5012015) aangemaakt en doorgestuurd naar onze engineering. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg, AndyM
Reputatie 7
Badge +6
Hey Geert, we hebben dit even nagekeken maar geen problemen gevonden. Je Skynet/Proximus mailbox (waarmee je ook geregistreerd bent) is zelfs 1024MB. Hiervan is inderdaad maar een peulschil in gebruik (68,6MB).

Krijg je de melding op je mailclient? (Outlook, Windows Live mail, etc) Heb je nog een ander emailadres geconfigureerd in je mailclient? Kijk dit even na. Mogelijk gaat het bijvoorbeeld om een ander emailadres welk ook staat ingesteld op je mailclient dat je mogelijks bijvoorbeeld niet meer gebruikt. Indien je twijfelt of je vindt geen andere ingestelde mailbox, probeer je mailclient opnieuw te installeren. Zorg er wel voor dat je je mails dan backup. Kijk nog even op volgende pagina voor meer info hoe je mailbox in te stellen.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Geert,

we zien geen problemen op de

fa985513@skynet.be mailbox. Max size is 1GB en nog voldoende ruimte

we zagen ook nog een

geertdebelie@belgacom.net

met een max van 200Mb, maar die is zelfs empty

Dus indien je melding krjgt van oversized mailbox, zal dit ws te maken hebben met het feit dat je nog ergens een andere mailaccount configureerde in dat mailprogramma

mvg sabine

Reageer