Mailbox overvol, kan geen berichten verwijderen

  • 21 June 2013
  • 1 reactie
  • 449 Bekeken


Hallo


Ik heb op mijn nieuwe pc Outlkook geïnstalleerd, en mijn mailbox ingesteld als IMAP. Ik heb de e-mails die ik nog op mijn oude pc had staan (en die niet in mijn mailbox stonden), geëxporteerd en in de nieuwe Outlook geïmporteerd. Dat waren er blijkbaar meer dan ik dacht. Nu is mijn mailbox overvol.


Telkens als ik in Oultook e-mails verwijder, komen ze na enkele minuten weer terug. Als ik het in webmail probeer, krijg ik een foutmelding dat de mailbox vol is en dat ik eerst plaats moet vrijmaken door de prullenbak leeg te maken. Maar, de prullenbak is leeg. Ik kan enkel plaats vijmaken door e-mails te verwijderen. En dat laat webmail nu net niet toe. Dit is een vicieuze cirkler, lijkt mij.


Is er iemand die een oplossing heeft (buiten account verwijderen in Oultook, terug instellen als POP, e-mails opnieuw importeren, een hoop e-mails deleten, dan alles exporteren, het account verwijderen en opnieuw toevoegen als IMAP en de oude e-mails weer impoirteren ...)?

1 reactie

















Frank,


Dit doe ik in geval er geen oplossing moest komen van iemand anders op het forum

zodat je de hulp van Eva in geval van nood kan inroepen en je bent ook niet verplicht dit te doen, dit is alleen een tip.


In veel gevallen kan de hulp alleen maar van Eva komen ook, want bijna niemand op dit forum heeft inside informatie zoals Eva .


Je kan ook wachten tot Eva je bericht leest maar ze gaat het vlugger opmerken door haar een PB te sturen want tegen ze alle berichten gelezen heeft hier op het forum en dan nog de ander berichten via andere wegen die ze ook allemaal zou moeten lezen, dan begrijp je dat er zelf kans bestaat dat je bericht niet echt opgemerkt werd, zelf bij het sturen van een PB kan dit voorvallen, want dit zal niet te tellen zijn heoeveel vragen ze binnen krijgt nog buiten dit forum hier.


Als je dit vervelend vindt dan is dit spijtig voor u maar ik weet dat je toch niet voor iedereen goed kunt doen.


Sla dit bericht dan gewoon over in het vervolg of nog beter post hier dan je oplossing op het probleem dan moeten we Eva niet meer lastig vallen wink







Groetjes,



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer