Beantwoord

Mailbox mappenstruktuur

  • 23 March 2017
  • 35 reacties
  • 1400 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Terug dezelfde problemen.
Blijft gissen wat de reden is.
Heb er al uren en dagen ingestoken.
Kunnen alle overbodige mappen nog eens verwijderd worden.
Dank.
Rikken.
Reputatie 7
Badge +4
rikken

kan je me de mappen doorgeven die mogen verwijderd worden ?
dan geef ik dit door aan ons engineering team om dit te doen

mvg
jonathan
alle mappen mogen verwijderd worden behalve
- Kladjes
- Inbox
- Verzonden berichten
- Prullemand
en dit voor al mijn accounts
Mijn problemen zijn begonnen met over te schakelen van pop naar imap.
Kan ikzelf in webmail configuratie wijzigingen doorvoeren ???
Dank bij voorbaat
Rikken
Reputatie 7
Badge +4
rikken

ik heb hiervoor opnieuw een ticket aangemaakt naar ons engineering team
case 4972628
Zij zullen dit verder nakijken

op de webmail kan je hiervoor zelf weinig doen vrees ik als de mappen steeds terug keren
jonathandr,
In bijlage afdruk mappen in mijn WebMail.
20 mappen, 5 accounts dat zijn honderd mappen op mijn laptop.
Heb mijn skynet account op mijn ipad en iphone verwijderd wegens te grote chaos.
Heb nu opnieuw Outlook 2016 verwijderd op laptop en weer geïnstalleerd. Echter zonder resultaat.
Integendeel er komen steeds meer mappen bij. Ligt het aan Outlook 2016, ik weet het niet meer.
Wil graag oplossing voor mijn probleem.
Rikken

Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben ondertussen feedback ontvangen van onze enigneering. Hier hun feedback , in het EN :

We had already deleted those folders from the server last time, but the customer's client keeps syncing and create folder in server again.

Please advise the customer to fix the issue in outlook client, else no use of deleting the folders from server again.

You can find some online help for similar issues with outlook.

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_windows8/deleted-folders-that-keep-reappearing/7de3b5d5-467a-4583-b574-7b75d7d245eb

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook/deleted-folders-keep-re-appearing-even-if-re-named/14b40c7d-bdae-47d4-b526-114d229a80fb

If customer doesnt have anything stored loacally in outlook client, he can delete the mailbox from outlook client and recreate

And let us know , we will delete those folders from server also

Mvg,
AndyM
Hallo Support,
Betreffende case 4972628
Wil aub de mappen nog eens verwijderen in WebMail.
Dank.
Rikken
Reputatie 5
Badge +4
Rikken, we hebben aan engineering gevraagd om deze nog een keer te verwijderen. Mvg, AndyM
AndyM,
Bedankt, ook aan het ganse team.
Dank aan de engineering voor de opkuis van de mappen.
Ik tracht het nu zo te houden.
Rikken.
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Rikken. Je weet ons te vinden indien er iets is 🙂 Mvg, AndyM

Reageer