Vraag

Mailbox ID niet meer zichtbaar in MyProximus

  • 29 July 2017
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties
Met de wijzigingen binnen MyProximus kan ik nu wel alle aliassen zien van de verschillende mailboxen maar, de ID (mx123456) van de Mailboxen is niet meer zichtbaar. Waar kan ik deze nog terugvinden?

4 reacties

surf eens naar de web interface van je bbox http://192.168.1.1 en login

Daar kan je de login gegevens vinden van je internet sessie (pppoe sessie)

wat voor de @POXIMUS staat (vroeger xxxxxxx@SKYNET)
Dit is je internet ID en die vind je ook terug in MyProximus onder de internetinstellingen, daar ben ik dus niet naar op zoek. Het zijn de mailbox id's die niet meer in MyProximus staan.
Omdat deze bij mijn 1ste mailbox de zelfde is van de pppoe login van de bbox, dacht ik dat het bij iedereen zo was.
Wel is die anders bij mijn 2de bijkomende mailbox.
Dit klopt inderdaad en dit is bij mij ook zo, maar het zijn dus die andere...

Reageer