Beantwoord

Mailbox geblokkeerd

  • 27 January 2017
  • 5 reacties
  • 611 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties
mijn mailbox is geblokkeerd en ik krijg steeds volgende mededeling: " FOUT : the quota on mail server " resmail-prd-imap-priv-vip-bc " exceeded with login fb121763@skynet.be ( user=2 context:475602 "
Hoe herstel ik dit?
icon

Beste antwoord door KimB 6 February 2017, 13:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit wil zeggen dat je mailbox vol zit, hier kan je zelf niets aan doen, we gaan van hieruit een paar dingen moeten verwijderen zodat je je terug kan inloggen. Ik laat alle lege folders en de trash verwijderen, en hou je hiervan op de hoogte

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Reputatie 2
Beste Kim,

Bedankt voor het verwijderen van alle overtollige emails uit mijn Mailbox. Perfect uitgevoerd zoals ik had opgegeven.
De mailbox was volledig geblokkeerd en is nu terug actief.
Alles werkt weer perfect.
Nogmaals bedankt.
André.
Zelfde probleem! Mailbox vol en kan zelf geen enkele mail verwijderen!!!
Help aub!
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb gevraagd om je mailbox laten op te kuisen.
Wat gisteren niet lukte, ging vandaag wel. Heb zelf mijn mailbox kunnen leegmaken!
Toch bedankt

Reageer