Skip to main content
ben onlangs op de blacklist gekomen.

contact gehad met proximus 0800 22800 om mijn emailadres (skynet) terug te activeren.

geprobeerd maar krijg steeds foutmeldingen

welke instellingen moet ik gebruiken om dit te doen?
Het is belangrijk dat u achterhaalt wat de oorzaak is dat u op de blacklist komt.

Hierna mijn ervaringstip:

Ik had enkele maanden geleden hetzelfde voor en de oorzaak zat bij mijn extra(dubbele) google-account. Tot enkele jaren terug kon u bij Google namelijk een account aanmaken met uw e-mail adres van Skynet. Telkenmale ik inlogde bij Google via bewuste oude Google account kwam ik op de blacklist bij Proximus.

Aangezien ik reeds over een nieuwe Google account beschikte met .gmail extentie en de oude toch niet meer gebruikte heb ik de oude gewist bij Google waarna het opgelost was.

De oorzaak werd gevonden samen met een "2de lijns-technieker van de helpdesk 0800/22800" die online zag dat ik systematisch afgesloten werd telkenmale ik mijn oude Google account benutte.
"enkele jaren terug kon u bij Google namelijk een account aanmaken met uw e-mail adres van Skynet"

Bedoel je daarmee dat je de mails van skynet via uw google account kunt ophalen, want dit doe ik al jaren zo en tot nu toe toch nog geen problemen gehad.
Had er niets mee te zien aangezien ik mijn mails uitsluitend ophaal via "Windows live Mail 2012".

De man bij Proximus kon enkel beamen dat mijn hoger aangehaalde !!oude Google account (xxx.yyy.zzz@skynet.be) de oorzaak was.

Meer info heb ik niet en de naam vd specialist die mij doorgeschakeld werd heb ik niet.
Dag Karel,



kan je me via privé bezorgen over welk email adres het precies gaat?



In elk geval wordt na een blacklist best je email wachtwoord veranderd, ook voer je best een virus scan uit op je computer.



Welke foutmeldingen krijg je precies?



MVG,



Wim
Ik heb dit ook al kunnen oplossen door gewoon de bbox eens te heropstarten kwestie van ander extern IP te krijgen
Beste karel,

hebt u de oorzaak reeds kunnen (laten) achterhalen?

nb: In mijn geval dacht Proximus in eerste instantie ook aan een "hacking" van mijn e-mail adres t.g. virus op mijn Laptop.

Gelukkig was het ikzelf die de bokkering veroorzaakte waardoor snel opgelost.

Reageer