Vraag

Mail proximus

  • 29 November 2016
  • 0 reacties
  • 142 Bekeken

Ik kopieer hier een mail, schandalig niets van waar ==> Beste heer Coussens,

Bedankt voor uw email van 22 oktober betreffende de activatie van uw familus packet. Zoals telefonsich ook al aangegeven door u, ben ik blij dat dit probleem reeds is opgelost.

Betreffende uw probleem van de foutieve aanrekening van het verbruik op de lopende factuur, kan ik inderdaad nu ook bevestigen dat dit het geval is. Dit klopt zeker niet. Uw pakket bepaalt immers dat u o.a. gratis kan smsen en 120 min kan bellen. Echter, ik kan dit probleem vandaag niet oplossen, aangezien de factuur nog open staat. Ik kan dit pas oplossen wanneer de factuur volledig is, dus op het eind van de maand.

Ik raad u dan ook aan wanneer u de factuur ontvangt weer ons een emailtje te sturen met de vraag om dit fout aangerekend bedrag te corrigeren. Dit zullen wij uiteraard dan onmiddelijk doen.

Ik heb tevens uw dossier naar de bevoegde dienst doorgestuurd, zodat u in de toekomst ook geen foutieve aanrekening krijgt van uw verbruik. Blijkbaar is er een fout gebeurt bij de overdracht naar een nieuw abonnenement en die bevoegde dienst zal dit oplossen.

Ik begrijp dat dit omslachtig is en u een moeite kost. Daarom heb ik u een korting gegeven van 7 euro per maand op uw internetabonnenement, als geste. Dit gaat in 1 december 2016 en verloopt 30 november 2017.

Hopend u hiermee van dienst te zijn.


Met vriendelijke groeten,

Nathan,
Het Proximus-team

0 reacties

Geen reactie

Reageer