Mail Belgacom ontdubbeling e services Belgacom Proximus
Mail zopas gekregen van Belgacom waarin o.a. staat : ' Om het u makkelijker te maken, worden de e-Services binnenkort vernieuwd en vereenvoudigd. Belangrijk: u zult niet langer toegang hebben tot beide profielen met dezelfde login.
Hoe kunt u uw 2 klantprofielen behouden?
U kiest zelf welk klantprofiel u aan uw huidige login en wachtwoord koppelt. Maak voor het andere klantprofiel een nieuwe e-Services-account aan voor 31/08/2014.
http://care.belgacom.be/HS?a=ENX7CqK2-JgH8SA9MKKeu7vnGHxKBJM77_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_HxHDQhVLp" target="_blank We leiden u stap voor stap door deze wijzigingen.'
==> Wat is er nu eenvoudiger gemaakt ? Vroeger kon je aanloggen en je kreeg je account Belgacom en je account Proximus dat gelinkt was aan je klantnummer . Nu moet je twee login's aanmaken.
En het schoonste : als je op de links klikt en hoopt begeleid te worden, gebeurt er niets, het is nog steeds bij het oude .
Wat dient er nu te gebeuren ? En waarom deze verwarring ? Belgacom en Proximus zijn toch één firma ?
Geen reactie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.