Maandelijkse Factuur

  • 27 November 2013
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken


Ik zou graag mijn factuur maandelijks ontvangen. Ik heb dit aangepast op de website E-services. Op de website E-services kan ik niet raadplegen of het nu maandelijks of tweemaandelijks is. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen met de melding 'Uw groene factuur is geactiveerd'. Maar daar kan ik niet afleiden of het nu maandelijks is of tweemaandelijks. Tot augustus kreeg ik mijn factuur maandelijks. Belgacom heeft dit gewijzigd naar tweemaandelijks. Ik heb contact opgenomen met Belgacom. Ze hebben dit gewijzigd naar maandelijks. En nu in november hebben ze dit opnieuw gewijzigd naar tweemaandelijks.

3 reacties

Beste Nenita,

Via onderstaande link vindt u alle info terug.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/administratie/uw-factureringswijze-kiezen/a_id/14136/c/1284,1423,1424,1818

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Nenita,

Kunt u mij dan via een privébericht de volgende gegevens bezorgen : klantnr., tel.nr., gsm nr., e-mailadres, e-services login.
Ik zal dit dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste jipi,

Kunt u mij via een privébericht de volgende gegevens bezorgen : klantnr., tel.nr., gsm nr., e-mailadres, e-services login, factuurnummer (verhuiskosten).
Ik zal dit dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer