Maandelijks factuur

  • 1 October 2013
  • 0 reacties
  • 145 Bekeken





Na verschillende pogingen om van een 2 maandelijks factuur een Maandelijks factuur van te maken is het nog steeds niet inorde.


Ik heb al verschillende keren telefonisch contact op genomen en zelf tot bij heb in de hoofdzetel in Brussel geweest is het nog niet . Ik moet het zelf uitzoeken op e-service, maar toen ik tot bij hen geweest was kon de heer van belgacom zelf het niet. Dan vraag ik mij toch af hoe ik het dan wel moet kunnen????.


Maar dit is zeker niet het eenige probleem. Ik heb nooit of nooit het zelfde factuur. Ik zou maandelijks 53 euro moeten betalen als ik dat maal 2 doe is dat zo'n 106 euro. 109,91 euro 92,19 euro 101,91 euro 114,15 euro 115,39 euro114,39 euro 114,04 euro 113,39 euro113,97 euro 143,98 euro .


Maar dat is allemaal normaal er is geen probleem zeggen ze. ;-(


Dan zijn we er nog niet. Als wij op internet zijn laat ons zeggen 1 uurtje ja dan val je wel zeker 5 keer van internet dan moet je is u verbinding afbreken en dan weer aan maken tot je er weer af valt . En dit lig niet aan de pc aangezien wij 3 computers hebben en we het met de drie computer voor hebben. Maar ik heb zelf de moet er niet meer voor om daar ook nog is voor te bellen en uit te leggen en dan weer in dat conflict te komen en zich kwaad te maken om op het eind dan toch niet geholpen te worden.


Ik ben toch aan het nadenken op van Belgacom een eind van te maken.


Ben zeker GEEN tevreden klant.

0 reacties

Geen reactie

Reageer