Hallo,
Aangezien ik geen zin had om een uur aan de lijn te hangen hiervoor wou ik het even zo vragen...
Dus m-pay werkt niet op een van de mobiele nummers in mijn pakket, heb geprobeerd om het aan te passen via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html maar dit werkt niet, ik kan deze optie niet uitvoeren. En aangezien deze nummer gebruikt wordt voor de lijn te betalen is dit zeer lastig...
kan iemand me helpen?
M.V.G Kisie
Bladzijde 1 / 1
Dag Kisie.G,
Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)
Groetjes,
Lorentz.
Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)
Groetjes,
Lorentz.
beste,
oké heb een privébericht gestuurd.
MVG Kisie
oké heb een privébericht gestuurd.
MVG Kisie
Dag Kisie.g,
Kan je ons ook nog zeggen op welk van de 3 gsm nummers het niet werkt? :/
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons ook nog zeggen op welk van de 3 gsm nummers het niet werkt? :/
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.