Beantwoord

M-pay werkt niet...

  • 17 maart 2017
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Hallo,

Aangezien ik geen zin had om een uur aan de lijn te hangen hiervoor wou ik het even zo vragen...
Dus m-pay werkt niet op een van de mobiele nummers in mijn pakket, heb geprobeerd om het aan te passen via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html maar dit werkt niet, ik kan deze optie niet uitvoeren. En aangezien deze nummer gebruikt wordt voor de lijn te betalen is dit zeer lastig...

kan iemand me helpen?

M.V.G Kisie
icon

Beste antwoord door LorentzV 18 maart 2017, 14:24

Dag Kisie.G,

Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)

Groetjes,

Lorentz.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Kisie.G,

Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)

Groetjes,

Lorentz.
beste,

oké heb een privébericht gestuurd.


MVG Kisie
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kisie.g,

Kan je ons ook nog zeggen op welk van de 3 gsm nummers het niet werkt? :/

Groetjes,

Lorentz.

Reageer