Hoe kan M-pay geactiveerd worden? Via MyProximus vind ik het nergens terug.
Bladzijde 1 / 1
In principe zou het moeten lukken via Mijn producten - Diensten - Px M-pay configureren
maar zoals je weet lukt dit dikwijls ook niet en zal de hulp van iemand van proximus vandoen zijn
in dit geval als er op den duur hier niemand van Prox reageert best een privébericht sturen:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen (met klantgegevens, vraag enz.) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
in dit geval als er op den duur hier niemand van Prox reageert best een privébericht sturen:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen (met klantgegevens, vraag enz.) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.