Hallo, deze week wou ik de lijn betalen per sms , kreeg ik bericht dat dit niet kon omdat er geen krediet meer was ,dit is raar want dit kwam vroeger gewoon op de factuur bij extra , dus gegoogled en blijkbaar zorgt de dienst m - pay hiervoor , en kan je deze aanpassen bij my proximus, echter ik vind dit nergens terug , omdat ik geen zin heb om 45 min. Aan de lijn te hangen voor proximus , probeer ik het hier
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Het M-ticket van de lijn is trouwens goedkoper dan de SMS.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2888511
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2888511
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Hallo Aramat198p!
Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik het even na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik het even na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.