Beantwoord

M pay

  • 11 februari 2017
  • 3 reacties
  • 720 Bekeken

Hallo, deze week wou ik de lijn betalen per sms , kreeg ik bericht dat dit niet kon omdat er geen krediet meer was ,dit is raar want dit kwam vroeger gewoon op de factuur bij extra , dus gegoogled en blijkbaar zorgt de dienst m - pay hiervoor , en kan je deze aanpassen bij my proximus, echter ik vind dit nergens terug , omdat ik geen zin heb om 45 min. Aan de lijn te hangen voor proximus , probeer ik het hier
Groetjes
icon

Beste antwoord door Martin 11 februari 2017, 13:20

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Het M-ticket van de lijn is trouwens goedkoper dan de SMS.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2888511
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Aramat198p!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het even na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer