Beste,
Het komt nog steeds voor dat je een lopende opname niet kan herstarten.
bvb: het nieuws van 7 uur om 7u15 starten (opname lopend ) => dan spring je direct naar de live uitzending . Enkel herstarten van de decoder (v5) is een oplossing (omslachtig en lastig)
Is hiervoor al een oplossing in de maak?
mvg
Davy
Bladzijde 1 / 1
Davy, heb je dit bij elke opname ? of alleen soms bij de opnames van het nieuws ? Daar dit netwerk opnames zijn verliest je decoder soms de verbinding met de opname server. Na een reboot herstelt hij dit.
Ik heb dat ook 2 keer voorgehad maar niet met opnames maar met TV Replay+, telkens wou die decoder niet verspringen naar het gevraagde programma en ik heb telkens de decoder moeten herstarten en toen was het in orde.
Gelukkig moet ik dat niet veel doen want anders zou dat zoals Brugener zegt een omslachtig procedure zijn.
Gelukkig moet ik dat niet veel doen want anders zou dat zoals Brugener zegt een omslachtig procedure zijn.
Robrecht. Inderdaad maar af en toe.en enkel met het nieuws en server opname. Maar mijn vraag is om dit te verhelpen zonder een reboot te moeten doen.
Alvast bedankt voor de reactie
Alvast bedankt voor de reactie
Je ondertussen (tot er een definitieve oplossing komt) desnoods eens proberen door gewoon de utp kabel die op je decoder toekomt (komende van de bbox) even uit te pluggen en terug inpluggen.
Als dit lukt gaat het veel sneller dan de decoder te moeten herstarten.
Als dit lukt gaat het veel sneller dan de decoder te moeten herstarten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.