Beantwoord

Lopend verbruik


Hallo
Ik kan nu al een paar weken mijn lopend verbruik niet na kijken , ik krijg steeds melding van een "technische tussenkomst"...
Ik kon tot een paar dagen geleden me ook de helft van de tijd niet meer aanmelden op myproximus ...
Ik heb maandag contact opgenomen met jullie en mijn account werdt gereset er werdt ook een dossier opgesteld maar tot op heden is de probleem nog steeds niet opgelost! Ik heb ik geschiedenis en de cookies verwijderd, ik heb ook geprobeerd via een ander browser en zoals hier boven veremeld mijn account werdt door jullie gereset....
Wat kan ik nog doen en hoelang zal het duren om deze probleem op te lossen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Joel M 3 March 2017, 14:19

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Margaux,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Hallo bedankt voor de reactie....

Hoe stuur ik jou een privébericht?

Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Hallo bedankt voor de reactie....
Hoe stuur ik jou een privébericht?
Mvg

Via deze link, Margaux: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Danku Wim ;)

Privébericht verzonden
Reputatie 7
Badge +1
Kijk naar MyProximus Mijn verbruik op de laptop en zie dat je het verbruik in detail niet kan zien, zie afbeelding.


Blijkt als ik naar de afbeeldingen kijk zie ik een 2 GB surf en nog een keer 500 Mb surf. Zie afbeelding.


Houdt dit in dat ik voortaan een verbruik heb van 2.5 GB ? Indien ja kan dit dan aangepast worden in de MyProximus app.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon1

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

U hebt inderdaad in totaal 2,5GB.

U gaat die 500MB pas in MyProximus zien vanaf het ogenblik de 2GB opgebruikt is van uw gsm-abonnement.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

U hebt inderdaad in totaal 2,5GB.

U gaat die 500MB pas in MyProximus zien vanaf het ogenblik de 2GB opgebruikt is van uw gsm-abonnement.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Hallo Joel,

Bedankt. Is dit een aanpassing van het Smart+25 abo. Anders mag je deze 500 MB bijschrijven bij mijn Mobile internet - Laptop/tablet.
Kan het daar beter gebruiken indien nodig.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

Daarvoor kan u deze ook gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

Daarvoor kan u deze ook gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Hallo Joel,

Hoe moet ik dit dan overmaken daarna toe. Kan dit via MyProximus. Dat mag nu al zodat dit voor alle volgende maanden geld.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

Als je de simkaart gebruikt op je tablet/laptop begint dat automatisch met die 500MB

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

Als je de simkaart gebruikt op je tablet/laptop begint dat automatisch met die 500MB

Met vriendelijke groeten,

Joël

Hallo Joel,

Maar in de tablet heb ik al een nanosim inzitten, buiten de sim die in de GSM zit. Is het dan niet mogelijk dat jullie die extra 500 MB bij de nanosim zetten. Dan is alles opgelost.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

Vanaf het ogenblik dat u de simkaart gebruikt van uw laptop/tablet gaat het van de 500MB.

Is de 2GB opgebruikt van uw gsm-abonnement kan u ook verder genieten van de 500MB of wat er op dat moment nog van overblijft.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,

Vanaf het ogenblik dat u de simkaart gebruikt van uw laptop/tablet gaat het van de 500MB.

Is de 2GB opgebruikt van uw gsm-abonnement kan u ook verder genieten van de 500MB of wat er op dat moment nog van overblijft.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Hallo Joel,

Bedankt. Zal het in de gaten houden. Indien anders laat ik het weten. Prettig Weekend.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan. Groetjes, ook fijn weekend toegewenst

Reageer