Skip to main content
in google chrome kan ik login en paswoord voor e-services ingeven terwijl in firefox ik de velden zelfs niet zie!

enig idee hoe dit komt

inderdaad bij firefox heb ik ook de velden niet en in IE9 wel. !

Elsa

zoals sommige wel zullen weten gebruik ik ook firefox, en ik zie de 'velden' wel ? of hebben we het over iets anders?

mvg

Ja xenne nu werkt bij mij met firefox 12 ook.

Maar daarstraks niet, als je lang genoeg wacht werkt dan toch hé ;-))

ik had hier nog de 11.0... fkes updaten... maar ik had/heb nog nooit problemen ervaren met die velden zenne

mvg

Wel stel ik vast dat je lang moet wachten, de velden komen maar na een halve minuut te voorschijn !!

Zou dit dan alleen voor de versie 12.0 zijn of heb je dat met 11.0 ook !?

groetjes,

Elsa

ik had & heb geen probleem met die velden, staan er nagenoeg meteen... ook niet na upgegrade naar FF 12.0

mvg

Het zou kunnen dat de mensen met problemen de "NoScript" extensie in Firefox hebben geïnstalleerd. Noscript ervaart, reeds van bij het begin van de Belgacom e-services al die jaren geleden, het login venster als een "gevaarlijk element" (wat uiteraard paranoide is in dit geval, gewoon een gevolg van de extreme voorzichtigheid van NoScript).

Maar in dat geval herinnert NoScript je hieraan met een popup venster, op elk moment dat je in het login venster klikt. Op dat moment heb je ook de optie om toch "toe te staan", waardoor het normaal werkt.

Het duurt 25 seconden vooraleer ik de loginvensters krijg en als ik er in klik krijg ik geen melding van NoScript, dus het moet nog een andere reden zijn !?

groetjes,

Elsa

PS: voor mij persoonlijk niet echt een probleem want ik gebruik toch IE9.

bedankt voor reacties tot nu toe maar om correct te zijn krijg ik wel loginvelden (die weliswaar pas na +/25 sec verschijnen) bij "eerste aanmelding" daarna kom ik in een tweede (proximus)scherm waar ik opnieuw login moet geven maar dus geen velden te zien krijg (wel in google chrome)

wat ik recent veranderd heb is mijn belgacom e-services koppelen aan proximus e-services: misschien heeft het daarmee te maken?

mvg

In Firefox 12.0 werkt de login niet eerst, maar zoals Elsa zegt na een halve minuut weer wel. en de TV-gids online geeft geen zenders als je inlogt, wél als je uitlogt..... Bij Gpogle Chrome wél.
hier geen enkel probleem met FF 12.0

mvg

Na een tijdje komen de zenders wel terug, maar bij selectie HD blijven de zenders weg. Bij R komen ze wel. Het op afstand programmeren is ook gewijzigd, je krijgt nu in het eerste veld al de hele info over het programma. Ook staat in de lijst van geplande opnames alles door mekaar (niet meer op datum).

Blijkbaar is hier het lettertype van de Kop3 ook gewijzigd....
De TV-gids blijkt nu terug in orde te zijn. Alles terug op zijn plaats. Eraan aan het werken geweest zeker ?
ik snapte niet wat je bedoelde want hier was alles normaal....

mvg

't zal misschien plaatselijk geweest zijn zeker ?Knipogen

Reageer