Mijn login van My Proximus werkt op alles maar niet op tv overal.Daar krijg ik steeds melding uw emailadres en/of wachtwoord zijn fout.Ik heb geprobeerd een nieuwe login te maken maar krijg de lettercode niet in gevuld.Kunnen jullie mij helpen.MVG en sorry voor ons laatste contact.
Bladzijde 1 / 1
Jan, mogelijk zijn je vaste producten (waaronder TV) niet gekoppeld aan je MyProximus login. Wanneer je TV niet gelinkt is met je MyProximus zal de Proximus TV app niet werken. Je kan dit controleren wanneer ingelogd op MyProximus onder het tabblad "Mijn producten". Staat je TV hierbij?
Op deze pagina vind je wat je moet doen om je producten aan elkaar te koppelen op je MyProximus.
Mocht het nog steeds niet lukken stuur even je MyProximus login (gebruikersnaam) en je klantennummer door naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.
Op deze pagina vind je wat je moet doen om je producten aan elkaar te koppelen op je MyProximus.
Mocht het nog steeds niet lukken stuur even je MyProximus login (gebruikersnaam) en je klantennummer door naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.