Link naar gratis foto's is niet te vinden op e-services profiel.
Hallo
Ik wil mijn 20 gratis foto's bestellen die ik van belgacom krijg via smartphoto. Normaal kun je op een link klikken in je e-services profiel bij 'mijn voordelen'. Nu is er geen link te vinden. Als ik op de algemene site smartphoto intik en dan op de link klikt, dan kom je ook op 'mijn voordelen' uit maar geen voordeelcode te vinden. Is het mogelijk mijn e-services profiel aan te passen zodat ik toch mijn foto's voor morgenavond kan bestellen? ;-)
Alvast bedankt
Nick
Dat werkt via de E-services / 'mijn voordelen'. De gratis prints bij Internet Comfort en Maxi zijn vanaf 1/03 afgeschaft en vervangen door de Premium Club punten die je kan omzetten voor foto's - 20 foto's 1600 punten - Als 50 foto's 2500 punten Eens als die punten afgetrokken zijn zal er een code opgestuurd worden per post niet per e-mail die je dan op de site van Smartphoto kan inbrengen als je de foto's besteld. Je kunt ze altijd al op voorhand uploaden op: http://belgacom.smartphoto.be/nl/ Als je dit niet kan op je e-services dan best een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom zodat ze het probleem kan doorsturen naar de de dienst e-services:
| ||||
Groetjes, Elsa | ||||
niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter |
A
Beste Nick,
Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.
Mvg Eva
Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.
Mvg Eva
Het aantal punten dat je nodig hebt is wel wat verlaagd : - 20 foto's 650 punten (eerst 1600 punten) - 50 foto's 1100 punten (eerst 2500 punten) | |
Groetjes, Elsa | |
niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter |
A
Beste Johan,
Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.
Bedankt voor uw begrip.
Mvg Eva
Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.
Bedankt voor uw begrip.
Mvg Eva
A
Beste Marijke,
U zou hieromtrent een mail moeten hebben ontvangen.
Mvg Eva
U zou hieromtrent een mail moeten hebben ontvangen.
Mvg Eva
A
Beste Harald,
Alle klanten hebben eind januari hieromtrent een brief ontvangen dat de partnervoordelen met Smartphoto ging stopgezet worden. U heeft ook een actiecode ontvangen voor een korting.
Mvg
Eva
Alle klanten hebben eind januari hieromtrent een brief ontvangen dat de partnervoordelen met Smartphoto ging stopgezet worden. U heeft ook een actiecode ontvangen voor een korting.
Mvg
Eva
A
Beste,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Ik zal het nodige doen om dit voor u te vermelden naar de bevoegde diensten.
Mvg Eva
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Ik zal het nodige doen om dit voor u te vermelden naar de bevoegde diensten.
Mvg Eva
A
Beste,
de smartphoto link is niet langer aanwezig, omdat we deze dienst voorlopig niet meer aanbieden.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
de smartphoto link is niet langer aanwezig, omdat we deze dienst voorlopig niet meer aanbieden.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
A
Beste Marcel,
Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw bestelling van 20/05/2013 is in behandeling. Uw code zal opgestuurd worden naar het opgegeven adres.
Mvg
Eva
Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw bestelling van 20/05/2013 is in behandeling. Uw code zal opgestuurd worden naar het opgegeven adres.
Mvg
Eva
A
Beste Lut,
U kunt dit via uw Premium punten omruilen.
Mvg
Eva
U kunt dit via uw Premium punten omruilen.
Mvg
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.