Link naar gratis foto's is niet te vinden op e-services profiel.

  • 29 April 2013
  • 10 reacties
  • 1757 Bekeken


Hallo


Ik wil mijn 20 gratis foto's bestellen die ik van belgacom krijg via smartphoto. Normaal kun je op een link klikken in je e-services profiel bij 'mijn voordelen'. Nu is er geen link te vinden. Als ik op de algemene site smartphoto intik en dan op de link klikt, dan kom je ook op 'mijn voordelen' uit maar geen voordeelcode te vinden. Is het mogelijk mijn e-services profiel aan te passen zodat ik toch mijn foto's voor morgenavond kan bestellen? ;-)


Alvast bedankt


Nick

10 reacties

















Dat werkt via de E-services / 'mijn voordelen'.

De gratis prints bij Internet Comfort en Maxi zijn vanaf 1/03 afgeschaft en

vervangen door de Premium Club punten die je kan omzetten voor foto's

- 20 foto's 1600 punten

- Als 50 foto's 2500 punten

Eens als die punten afgetrokken zijn zal er een code opgestuurd worden per post niet per e-mail

die je dan op de site van Smartphoto kan inbrengen als je de foto's besteld.

Je kunt ze altijd al op voorhand uploaden op: http://belgacom.smartphoto.be/nl/


Als je dit niet kan op je e-services dan best een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom zodat ze het probleem kan doorsturen naar de de dienst e-services:













Als volgt:


• Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)






PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier





Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Beste Nick,

Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.

Mvg Eva

















Het aantal punten dat je nodig hebt is wel wat verlaagd :

- 20 foto's 650 punten (eerst 1600 punten)

- 50 foto's 1100 punten (eerst 2500 punten)




Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Beste Johan,

Onze collega’s zijn dit nog steeds aan het onderzoeken. Onze
excuses voor het ongemak.

Bedankt voor uw begrip.

Mvg Eva

Beste Marijke,

U zou hieromtrent een mail moeten hebben ontvangen.

Mvg Eva

Beste Harald,

Alle klanten hebben eind januari hieromtrent een brief ontvangen dat de partnervoordelen met Smartphoto ging stopgezet worden. U heeft ook een actiecode ontvangen voor een korting.

Mvg
Eva
Beste,

Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Ik zal het nodige doen om dit voor u te vermelden naar de bevoegde diensten.

Mvg Eva
Beste,

de smartphoto link is niet langer aanwezig, omdat we deze dienst voorlopig niet meer aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Beste Marcel,

Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw bestelling van 20/05/2013 is in behandeling. Uw code zal opgestuurd worden naar het opgegeven adres.
Mvg
Eva
Beste Lut,

U kunt dit via uw Premium punten omruilen.

Mvg

Eva

Reageer