Wij hebben al minstens 2 jaar zelfde gsm abonnement (dochter, zoon en ikzelf). Plots is mijn dochter bijna €60 over haar limiet en we zijn nog maar halverwege de maand terwijl ze nog nooit over haar limiet is gegaan. Ze heeft niets anders gedaan dan de voorbije maanden? Ik heb gebeld met de klantendienst en natuurlijk eerst betalen daarna éénmalige commerciële geste. Dat is heel vriendelijk dat je misschien één keer een terugbetaling doet maar daarmee kennen we de oorzaak niet van haar abnormaal hoge verbruik. Op 12 uur tijd, 's nacht dan nog, €40 erbij. Dat kan toch niet. Ze heeft trouwens alleen maar smsen gekregen betreffende free any time. En dan altijd die excuses, het is facebook, Youtube....Hoe kunnen we bewijzen dat ze daar niet meer dan anders mee bezig is geweest. We zijn al enkele jaren bezig met een smartphone, we weten hoeveel wat verbruikt. We zijn trouwens de enige niet met zelfde probleem. Ruikt toch een beetje naar afzetterij.
Bladzijde 1 / 1
Dag Cloet,
Nu kunnen wij niet zien waaraan het volume is opgebruikt geweest.
Nu kan je wel altijd eens proberen te kijken op het toestel zelf waaraan dit verbruik is opgegaan.
Vaak kan je dit via de instelling van de gsm vinden.
Mvg,
Koen
Nu kunnen wij niet zien waaraan het volume is opgebruikt geweest.
Nu kan je wel altijd eens proberen te kijken op het toestel zelf waaraan dit verbruik is opgegaan.
Vaak kan je dit via de instelling van de gsm vinden.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.