Wij zijn net terug van Griekenland. Daar kreeg ik enkele dagen terug de melding dat mijn data limiet bereikt was. Proberen inloggen met de my Proximus app op de smartphone zelf zonder resultaat en zelfs na twee maal aanvragen van een nieuw paswoord via mijn paswoord vergeten.
Nu thuisgekomen wil ik via PC 500 Mb bijvragen voor 5€ maar dit lukt ook niet. Ondertussen wel al bericht gekregen dat onze factuur met 7,45€ gestegen is. Ik heb foto's van de fouten die we kregen tijdens het aanvragen.
Dank u wel Proximus om deze dienst mogelijk te maken maar wat als het niet werkt en wie zal dat betalen.
Bladzijde 1 / 1
Dag Lievevdk,
Kan je ons je gegevens sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kan ik de 500MB activeren. Ook kunnen we zo dan de factuur onderzoeken wanneer deze beschikbaar is en hier de nodige wijzigingen op doorvoeren.
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons je gegevens sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kan ik de 500MB activeren. Ook kunnen we zo dan de factuur onderzoeken wanneer deze beschikbaar is en hier de nodige wijzigingen op doorvoeren.
Groetjes,
Lorentz.
kan men voor sim free weekend (500 MB gratis inbegrepen) ook data bijbestellen ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.