Lijst opgenomen programma-duurtijd

  • 6 April 2011
  • 12 reacties
  • 1880 Bekeken

Badge
Dag ieder,

Vroeger wanneer men bv. een opgenomen programma van ongeveer drie kwartier,dit tussen 2 rechtstreekse programmas in, wou bekijken dan men men dat gemakkelijk zien in de lijst van de opgenomen programmas waar er een programma van ongeveer 45 min stond.

De duurtijd van de opgenomen programma is er niet meer.

Weet soms iemand een oplossing om het wel te zien ?

Dank bij voorbaat.

GTJES

PATOE

12 reacties

Badge
Inderdaad dat is nergens te vinden,dat zou nu wel mogen hé.
Badge
Vind het ook spijtig als ook naam van zender.
Badge
En ook nog iets ,bij het verwijderen van een opgenomen progr. ziet u ook niet welk progr. u aan het verwijderen bent.

Vroeger was het "wilt u het progr. ....... verwijderen--ja of neen ?"

En bij het versneld vooruitspoelen blijft het beeld staan (niet bij iedere opname),en ziet u niet ,waar ge ergens zit in uw progr.
Badge
Ja,diit is juist.

Wanneer men de balans maakt is die volgens mij niet in de positieve zin.

Echt fundementele zaken worden niet aangepakt oa. opnmen dvd recorder

usb poort activeren

dcoder blijft draaien

stroonverbruik verminderen

.....

NOG EEN PRETTIGE AVOND

patoe
Badge
Stroomverbruik is verminderd toch in de nieuwe decoders. En ik denk dat die decoders altijd zullen blijven draaien want dit is die harde schijf.Wat die usb poort daar doet weet ik ook niet ze hadden dat ding daar beter nooit aangemaakt want dat is nog nooit gebruikt.
Dat is ook knap bedacht, voor het stroomverbruik te verminderen koopt u gewoon een nieuwe decoder van 199 euro !

Ja imb.c..l dat ik toch ben en uiteraard is het heel normaal dat uw hardeschijf een hele dag staat te draaien en reutellen.

Ik vermoed axana dat jij ook een pc of een laptop hebt die dag en nacht opstaat ? aa ja want die harde shijf moet toch blijven

draaien zeker?? ELKE hardeschijf heeft DEFAULT een parking zone waar hij na elke schrijfbeurt terugkeert of in geval van powercut

zich meteen plaatst. Een shijf die ratelt is een schijf die iets aan het schrijven is. Een shijf die niets doet maakt niet (veel (hangt van type af) lawaai.

dat de fast forward ook niet meer met beeld gaat is toch ook wel een godgeklaag zeker, ik wil nog een poging doen om het te begrijpen dat als het op een server staat teveel problemen kan veroorzaken maar AUB voor een LOKALE opname zou dit toch moeten kunnen zeker, het heeft ALTIJD voor die NPVR/PVR bazaar gegaan ! Volgens mij willen BGC gewoon niet !! in de hoop dat de mensen dan toch maar naar die stomme reclame blijft kijken ipv door te spoelen , maar geen probleem BGC ik zal alles wel op m'n hd dvd recorder doorsturen en het daar bekijken zoals ik het wil en nI zoals BGC het u oplegt !

Just my 2 cents,
Badge
Rafs waarom antwoord je dan op mijn bericht als je het toch allemaal al weet?
Reputatie 7
Badge +1
Dat beeld dat stokt bij het doorspoelen is alleen bij serveropnames. Je kljkt dan eigenlijk naar de stream alsof je rechtstreeks kijkt en de pauzefunctie gebruikt (waar je bij de pauzefunctie natuurlijk alleen maar vooruit kunt spoelen tot het punt waar je in real time naar zou kijken). . En na een paar keer terug op play te duwen en terug op spoelen beweegt het beeld dan weer wel. Bij opnames op de harde schijf blokkeert het beeld nooit bij het spoelen. Ik heb nog de oude interface, maar ik zie niet in waarom de nieuwe interface de opnames op de harde schijf zou beïnvloeden.

Dat er minder info staat bij de opgenomen programma's (zender en tijdsduur) vind ik een stevig minpunt. Hoop dat ze dat nog "fixen".
Axana,

Neem dit niet persoonlijk op maar op zo'n antwoorden als o maar de nieuwe is beter en het is toch normaal dat ....

Irriteren me geweldig, Het punt is dat het niets maar dan ook niets normaal is. Updates Plan je normaal gezien om te gebeuren snachts,

moet daarom de GODganse HELE dag m'n Decoder aan staan ? Is het normaal dat die dan op elke uur van de dag begint te ratellen ?

die USB ik kan niet geloven dat die er zomaaar Per ongeluk word op gefabriceerd, of worden deze nog ergens anders door non BGC bedrijven gebruikt? (zou me hard verbazen)

Sinjoor wat je schrijft , dat klop echter geloof me nu hij doet het ook lokaal maar aangezien ik de laatste weken niet meer zelf ermee heb gewerkt, ga ik het voor jou nogmaals eens na testen.

Nogmaals wil ik erop wijzen op de woorden die steeds werden gebruikt voor digitale televisie ! Het gaat allemaal veel beter en veel meer functies dan analoog, veel betere kwaliteit , veel meer vrijdheid

om de woorden van BGC zelf te gebruiken

http://www.uw-telecom-adviseur.be/nl/gratis-activatie-en-installatie-voor-een-super-sterke-prijs

  • Naar het ene kijken en tegelijk het andere opnemen
  • Verslavend eenvoudig pauzeren, vooruit- en terugspoelen
http://www.ipb.be/upload/Marketing/pdf/Backstage/NL/Backstage%2029/65108_Backstage_29_NL_08-10.pdf

Groter kijkcomfort / snelopneem functies /de digitale recorder maakt het opnemen nog gemakkelijker/op te nemen en ze te bekijken wanneer gewenst / Enz enz enz

Nou het begon zo maar is momenteel (minstens 3a4 maanden) MIJLENVER daarvan ! ik snap gewoon niet dat er zo weinig

mensen ontevreden zijn. Ik lijk wel de enige op deze forum die zijn mond durft open doet.. nou laat het me meer specifieren -> het in hun gezicht wrijft.
Badge
Ik zie voor jou maar één oplossing en dat is telkens als je geen tv.ziet de stroomkabel loskoppelen zodat je decoder niet zit te ratellen.Waar heb ik ergens in de mond genomen dat de nieuwe beter is?
its okay ;)
Reputatie 7
Badge +1
Met die USB-poort kan je enkel bv. je GSM opladen.....maar dat gaat evengoed met je PC of laptop. Voor de rest heeft hij voorlopig geen functie.

Reageer