Lijst favorieten verdwenen in de laaste nieuwe decoder V4 ?

  • 22 March 2013
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken


Hallo


Bij mijn oude V3 decoder kon ik vroeger een lijst maken met de zenders die ik graag bekijk of niet, favorieten genoemd.


Je kon er bijvoorbeeld France zenders uit de lijst schrappen zodat deze niet werden weergegeven.


Enig idee hoe je dat met de nieuwe V4 decoder doet, ik heb mij reeds te pletter gezocht.


Iemand een oplossing ?


Groeten, Jack




4 reacties













Ik heb het zelf nog niet uigetest maar als ik het goed begrijp

is dit dus in feite alleen voor filmen of kan je het ook voor programma's


Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reputatie 7
Badge +1


Elsa, zoals jij heb ik dat nog nooit gebruikt of er behoefte aan gehad. Ik heb daat ooit al eens op ingeschreven en krijg nu geregeld mails v. BelgacomTV met 'voor mij aanbevolen'. Ik kan daar op decoder in via menu/televisie/voor mij op TV enz. je komt dan in de TV-gids waar dan alleen de aanbevolen programma's opgelicht zijn. In die rubriek is ook een optie om je terug uit te schrijven van deze dienst.

Reputatie 7
Badge +1


Een eigen zenderselectie per profiel heb ik nog niet ontdekt. Jer kunt toch niet per decoder een andere zenderselectie maken, vermits die selectie op de server staat en niet op je decoder, zodat ze voor alle decoders op die lijn geldt ? Met de oude interface kon je inderdaad verschillende (tot 5 geloof ik zoals je zegt) profielen maken en voor elk profiel een eigen zenderselectie. Ik weet niet of dat nu voor de V3-decoders (met de oude interface) nog zo is, want ik heb al 9 maanden een V4 met de Charles interface en al zijn perikelen. Met de V4 en de Charles interface kan je vlgs. mij in elk geval geen eigen zenderselecties maken.

















Nee het is nog altijd Eva die de officiele woordvoerster is zoals ik dat thuis ben :-))

Ik ben ook maar een Belgacom klant zoals er zo velen zijn

en op mijn bankrekening heb ik ook tot nu toe nog niets gestort gekregen van belgacom zoals er sommigen dit denken ;-))

(denk nu niet dat ik het op u heb hé jack)

er gaat alleen maar van mijn bankrekening af voor BGC :-((







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer