Op 30 nov. 2011 heb ik mijn Bbox2 aangevraagd via 080022800 en de overschakeling naar VDSL2,om HD te kunnen ontvangen.
De Bbox2 heb ik ontvangen en aangesloten.Op 9dec. zou ik kunnen genieten van deze dienst,dit volgens een brief van Belgacom.
Spijtig blijf mijn telefoonlijn op ADSL2 staan en blijkt het order van 9 dec. uitgevoerd.(datum van aktivatie).
Dan volgt een gesprek met het webteam van Belgacom TV.
Resultaat:went U tot 080022800.
Antwoord van dienst 080022800:went U tot een verkoopcentrum van Belgacom om de overschakeling aan te vragen.
Heb ik dan maar uit frustatie gedaan op vrijdag 16 dec.
Vandaag maandag nog steeds geen datum gekend van aktivatie.
Klanten nr.:655007.
Kan EVA mij hier helpen??
Na ettelijke gesprekken met de dienst 080022700/800 geen resultaat.
Wat is er gaande??
Daddy.
Bladzijde 1 / 1
Ken dat probleem. Maar de mensen moesten een omschakeling doen in één of ander kastje bij ons in de buurt, maar door het slechte weer zijn ze niet uit de auto gekomen. Geduld was een mooie gave, maar het is uiteindelijk wel gelukt.
Dank Bieke voor je reactie.
Geduld is inderdaad een mooie gave,maar communicatie tussen klant en leverancier is er ook een,wat niet altijd het geval is.
Heb vandaag door toedoen van de 080022700 een SMS ontvangen dat een technieker zich zal aanbieden voor een interventie op mijn tel.nr,wegens een foutje op de lijn.
Dank aan diegene die mijn probleem hebben begrepen,en aktie hebben ondernomen.
Daddy.
Geduld is inderdaad een mooie gave,maar communicatie tussen klant en leverancier is er ook een,wat niet altijd het geval is.
Heb vandaag door toedoen van de 080022700 een SMS ontvangen dat een technieker zich zal aanbieden voor een interventie op mijn tel.nr,wegens een foutje op de lijn.
Dank aan diegene die mijn probleem hebben begrepen,en aktie hebben ondernomen.
Daddy.
beste
wellicht is uw binneninstallatie niet of niet correct aangepast voor VDSL2 en staat u op een repair profiel. Zie de uit te voeren stappen. De technieker zal dit aanpassen
muisje
wellicht is uw binneninstallatie niet of niet correct aangepast voor VDSL2 en staat u op een repair profiel. Zie de uit te voeren stappen. De technieker zal dit aanpassen
muisje
post eens je lijnwaarden, je kan die vinden via webinterface modem; surfen naar http://192.168.1.1/
ziet er zo uit:
mvg
ziet er zo uit:
mvg
De lijnwaarden zijn de volgende:
ADSL line status:SHOWTIME
Downstream line rate: 7040 kbps
Upstream line rate:509 kbps.
mvg.
ADSL line status:SHOWTIME
Downstream line rate: 7040 kbps
Upstream line rate:509 kbps.
mvg.
je staat dus inderdaad nog op adsl2, blijkbaar is er iets fout gelopen bij de activatie... misschien best eens privé bericht sturen aan Eva
Eva van Belgacom
hopelijk tot op vdsl2
mvg
Eva van Belgacom
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
hopelijk tot op vdsl2
mvg
Heb reeds een bericht gekregen van Belgacom dat er wat fout gelopen is bij hen.Vrijdag a.s. komt technieker langs.
Van zodra ik weet waar de fout ligt,laat ik het jullie weten.
mvg.
Daddy.
Van zodra ik weet waar de fout ligt,laat ik het jullie weten.
mvg.
Daddy.
okay daddy, dank voor de update. keep us posted
mvg
mvg
Uit noodzaak heb ik Eva van Belgacom gecontacteerd om een oplossing te zoeken.Spijts de aktivatie bij de klantendienst (opnieuw) :geen resultaat.
Onbegrijpelijke klantendienst.
Daddy.
Onbegrijpelijke klantendienst.
Daddy.
voor de activatie vdsl2 moet er wel degelijk een technieker langskomen, niet aan huis, maar deze moet wel de jumpertjes trekken
dus het is geen pure administratieve wijziging...
hopelijk tot gauw op vdsl2
mvg
dus het is geen pure administratieve wijziging...
hopelijk tot gauw op vdsl2
mvg
De technieker heeft mij telefonisch gecontacteerd met de melding dat er niets mis was met de lijnen.Hij heeft VDSL2 opnieuw aangevraagd.
Vrijdag avond werd deze geactiveerd door de klantendienst na telefonisch aan te dringen. 24 uur wachttijd alvorens functioneel.
Resultaat:Nihil.
Wacht nu op reactie van Eva van Belgacom.
Er blijkt een ernstige communicatie fout te zijn Belgacom!!
Wordt vervolgd.
Daddy.
Vrijdag avond werd deze geactiveerd door de klantendienst na telefonisch aan te dringen. 24 uur wachttijd alvorens functioneel.
Resultaat:Nihil.
Wacht nu op reactie van Eva van Belgacom.
Er blijkt een ernstige communicatie fout te zijn Belgacom!!
Wordt vervolgd.
Daddy.
begrijp deze zaak niet goed...
zoals reeds gezegd : de klantendienst kan vdsl2 niet van 'op afstand' activeren, enkel aanvragen.
de technieker moet langskomen voor de jumpertjes te trekken.
begrijp dan ook niet dat de technieker jou contacteert en de vdsl2 activatie aanvraagt?
weet niet waar het hier fout loopt
mvg
zoals reeds gezegd : de klantendienst kan vdsl2 niet van 'op afstand' activeren, enkel aanvragen.
de technieker moet langskomen voor de jumpertjes te trekken.
begrijp dan ook niet dat de technieker jou contacteert en de vdsl2 activatie aanvraagt?
weet niet waar het hier fout loopt
mvg
Het is eindelijk gelukt dank aan de tussenkomst van Eva.
Merkwaardig dat de lijnwaarden de zelfde blijven op 192.168.1.1??,zoals ik hierboven heb vermeld.
Ook blijft de melding:VDSL:Not connected.
Daddy.
Merkwaardig dat de lijnwaarden de zelfde blijven op 192.168.1.1??,zoals ik hierboven heb vermeld.
Ook blijft de melding:VDSL:Not connected.
Daddy.
hmm .... ben je zeker dat je op vds2 staat? post anders een je lijnwaarden,
ziet er zo uit
mvg
ziet er zo uit
mvg
De waarden zijn 9021/509.
Kan HD ontvangen maar beeld bevriest na 1 minuut.
Daddy.
Kan HD ontvangen maar beeld bevriest na 1 minuut.
Daddy.
beste
indien u nu effectief op vdsl2 staat dan bent u op een repair profiel terecht gekomen
gelieve uw binneninstallatie te checken, en ook te kijken of alles conform de handleiding is aangesloten
indien alles oké is kan u bellen naar de 0800 22 424 om van de repair vanaf te geraken
mvg
indien u nu effectief op vdsl2 staat dan bent u op een repair profiel terecht gekomen
gelieve uw binneninstallatie te checken, en ook te kijken of alles conform de handleiding is aangesloten
indien alles oké is kan u bellen naar de 0800 22 424 om van de repair vanaf te geraken
mvg
dank xenne en ricy voor jullie voorstellen.
aansluitingen blijken correct.
Technische dienst komt langs vrijdag a.s.,
Pro Info;de aktivering van VDSL2 kan nu gebeuren op afstand,dit volgens Belgacom.
Daddy.
aansluitingen blijken correct.
Technische dienst komt langs vrijdag a.s.,
Pro Info;de aktivering van VDSL2 kan nu gebeuren op afstand,dit volgens Belgacom.
Daddy.
Probleem opgelost.
Men diende de lijn nog over te zetten van ADSL naar VDSL2.Merkwaardig!!.
Daddy.
Men diende de lijn nog over te zetten van ADSL naar VDSL2.Merkwaardig!!.
Daddy.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.