ik ben al jaren klant bij proximus en hoor steeds van anderen dat je punten kan sparen en inruilen, wanneer ik naar my proximus ga en naar premium club , krijg ik daar te zien dat ik geen toegang heb
wie kan me daar wat meer uitleg over geven, hoe moet ik lid worden van die club ?
Bladzijde 1 / 1
Hier vindt u meer informatie over hoe u lid kunt worden van de Premium Club en welke de voorwaarden zijn:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
en ook hier vindt u meer info:
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
PS: Voor de Bizz Club vindt u hier meer info:
www.proximus.be/nl/id_catb_bizzclub/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/uw-trouw-beloond/bizz-club.html
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
en ook hier vindt u meer info:
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
PS: Voor de Bizz Club vindt u hier meer info:
www.proximus.be/nl/id_catb_bizzclub/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/uw-trouw-beloond/bizz-club.html
dank u wel voor de uitleg, ik kan dus geen lid worden van de club omdat ik pay & go heb met een automatische herlaadbeurt van 10€ daardoor kan ik ook niet bij play gold terecht. ( te goedkoop blijkbaar om voordelen te krijgen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.