Levertijd Wi-Fi Bridge
Weet iemand mij te zeggen wat de levertijd is van de nieuwe WiFi-bridge ? Ik heb deze namelijk een drietal weken geleden besteld samen met de nieuwe BBox3. De modem werd de week nadien reeds geleverd, maar tot nog toe heb ik geen Bridge gezien.
GRTZ
A
Beste TimeChild,
Om verschillende redenen wordt de lancering van de Wi-Fi Bridge met enkele weken
uitgesteld.
Ik wil intussen de facturatie aanpassen, stuurt u mij klantgegevens (mag ook in privébericht)?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Om verschillende redenen wordt de lancering van de Wi-Fi Bridge met enkele weken
uitgesteld.
Ik wil intussen de facturatie aanpassen, stuurt u mij klantgegevens (mag ook in privébericht)?
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Dag TimeChild,
Wij
beschouwen uw opmerking als een nuttige bron van informatie, die ons helpt om
onze dienstverlening permanent te optimaliseren. U kunt er zeker van zijn dat Belgacom als
bedrijf aanzienlijke inspanningen levert om haar medewerkers efficiënt tegemoet
te laten komen aan de vragen en verwachtingen van de klanten.
Uw
opmerkingen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke van het verkooppunt en de verantwoordelijke van de betrokken dienst.
Ik bied u dan ook graag in naam van Belgacom onze excuses aan voor dit
misverstand.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Wij
beschouwen uw opmerking als een nuttige bron van informatie, die ons helpt om
onze dienstverlening permanent te optimaliseren. U kunt er zeker van zijn dat Belgacom als
bedrijf aanzienlijke inspanningen levert om haar medewerkers efficiënt tegemoet
te laten komen aan de vragen en verwachtingen van de klanten.
Uw
opmerkingen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke van het verkooppunt en de verantwoordelijke van de betrokken dienst.
Ik bied u dan ook graag in naam van Belgacom onze excuses aan voor dit
misverstand.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Stephan,
Meer info over de B-box3 vindt u op :
http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/internet/apparatuur/b-box-3?page=t_B-box3
Als u mij uw gegevens (naam, klantennr) doorstuurt via privebericht, dan kijk ik na wanneer uw b-box3 geleverd zal worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Meer info over de B-box3 vindt u op :
http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/internet/apparatuur/b-box-3?page=t_B-box3
Als u mij uw gegevens (naam, klantennr) doorstuurt via privebericht, dan kijk ik na wanneer uw b-box3 geleverd zal worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Timechild,
Ik heb de vraag opnieuw gelanceerd naar de dienst Promoties.
Zodra ik meer info heb, breng ik u op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb de vraag opnieuw gelanceerd naar de dienst Promoties.
Zodra ik meer info heb, breng ik u op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Dag TimeChild,
Volgens de laatste berichten zal de WiFi-Bridge vanaf half september beschikbaar zijn, maar dit is de voorlopige richtdatum.
Ik zou de factuur graag willen rechtzetten, kun je mij in PB klantgegevens bezorgen?
Mvg,
Eva
Volgens de laatste berichten zal de WiFi-Bridge vanaf half september beschikbaar zijn, maar dit is de voorlopige richtdatum.
Ik zou de factuur graag willen rechtzetten, kun je mij in PB klantgegevens bezorgen?
Mvg,
Eva
A
Om die op te sturen heb ik dus klantgegevens nodig ... (in DM?)
A
Beste TimesChild,
De levering is voorzien voor vrijdag 25/10.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De levering is voorzien voor vrijdag 25/10.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste TimeChild,
De levering is voorzien voor vrijdag 25/10.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De levering is voorzien voor vrijdag 25/10.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.