Vraag

Levering iPhone 7

  • 8 December 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Ik heb maandag 4-12 een iPhone 7 met abonnement besteld via de Proximus website, op de site staat dat je binnen de 3 werkdagen gebeld word, ik had dinsdag voor de zekerheid maar eens gebeld. Er werd mij verzekerd dat er donderdag tijdens de werkuren gebeld zou worden, en als ik niet bereikbaar zou zijn zou ik wel een mail krijgen etc. Toen ik op donderdag nog niks te horen kreeg heb ik nog maar eend gebeld, het zou zeker vrijdag zijn hoor. Vandaag heb ik in de middag weer gebeld, ik vroeg wanneer ze gingen bellen. "Waarschijnlijk vanmiddag" Nu zijn we vrijdagavond om 19:11. En ik heb nog steeds niks gehoord over de levering van mijn telefoon. Vervelend, want als ik had geweten dat ik zo lang moest wachten om zelfs te weten wanneer ik mijn telefoon (die ik al deels betaald heb) te krijgen had ik elders gezocht.

Zou iemand mij eindelijk kunnen zeggen wanneer ik gebeld word, zodat ik mijn telefoon kan gebruiken, alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Stef, kan je even via deze link laten weten of het al in orde is gekomen ? Bedankt. Jan

Reageer