Vraag

Levering GSM: na 2 maanden en 3 geannuleerde afspraken, ben ik het beu

  • 17 January 2017
  • 2 reacties
  • 543 Bekeken

Mijn klantennummer is 882419

Hallo,
Ik begin toch gefrustreerd te geraken met de levering van de GSM.
Eerst was me een Samsung S6 beloofd tijdens de aanvraag van tuttimus 1/2 November.
De afspraak van de levering was kort daarna afgelast.

Dan kreeg ik een vriendelijke telefoon van Linda van Proximus (op 27 December)
Ik ging akkoord met de levering van een Huawei en de afspraak was gepland op 18 januari. Ik kreeg dit via brief bevestigd.

Dit weekend kreeg ik een SMS dat de levering niet kan doorgaan.
Ik heb dan gebeld met Dynalogic, en daar hebben ze geen weet van de levering van een GSM.
Terug naar Linda gebeld, en zij zei me dat de registratie in het 'systeem' zat, en dat de levering voor 18 gepland was, maar dat het 'systeem' zijn eigen leven leidt.
Dat het van dan af volledig automatisch was.

Is het nu echt zo moeilijk om een GSM te leveren?
Ik zie zelfs op het forum dat er er nog Samsungs worden verdeeld. Ik kan me niet inbeelden dat Proximus geen enkele 10tallen GSMen kan leveren, zeker na 2 maanden.
Waarom moest ik anders wijzigen van Samsun naar Huawei?

Kan iemand van Proximus dit eens opnemen, want ik zit al 2 maanden met een kapotte GSM, en ga er natuurlijk geen nieuwe kopen. (maar hoelang moet ik nog wachten..)

Alvast bedankt,
Mark

2 reacties

hier nu zelfde probleem maar nog leuker ze hebben al abonements geld van m'n rekening gehaald voor iets wat ik niet gekregen heb
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Kurt!

Kan u uw vraag stellen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik graag het nodige voor u na. :)

Mvg,

Wouter

Reageer