Beste
Ik heb enkele weken geleden een bestelling gedaan van een Samsung Galaxy, ik had als leveradres mijn werkadres ingegeven omdat ik tussen 9 en 16 u anders niet beschikbaar ben. Via de tracker van de post kon ik zien dat de zending terug aan Belgacom Zellik gestuurd werd wegens bestemmingsadres ongekend, nu ik zit hier alle dagen en ik weet niet waarom ze bij de post denken dat dit adres niet zou bestaan, er komen genoeg leveringen van Taxipost wel aan. Sinds 7/7 ligt de zending terug in Zellik, contact opnemen telefonisch lukt me niet omdat ik nergens een juist telefoonnummer kan vinden. Ik had gedacht dat Belgacom me wel zou contacteren om te kijken hoe we kunnen regelen dat de zending wel bij mij terecht komt, maar ook dat gebeurt niet, niet telefonisch, niet via mail. Ik ben de afgelopen 2,5 weken op reis geweest dus kon zelf niets ondernemen. Ik ben sinds gisteren terug en zou graag mijn nieuwe gsm in gebruik willen nemen. Hoe krijg ik die op het juiste adres geleverd en liefst zo snel mogelijk?
Met vriendelijke groeten
Philip
Bladzijde 1 / 1
Best met de klantendienst bellen 0800 22800 (Belgacom). Voor Proximus is dat 6000 met een GSM.
Beste philip2407,
De info van sinjoor71 is correct. U neemt best even contact met de klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De info van sinjoor71 is correct. U neemt best even contact met de klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.