Vorige week vrijdag 28/10/2011 zou ik volgens brief van Belgacom en bericht op antwoordapparaat de levering van het materiaal gehad moeten hebben,maar wij zijn nu woensdag 02/11/2011 en nog steeds geen B-Post of Taxi Post gezien of gehoord.
Geraak niet binnen op klantendienst ,altijd doorschakeling en uiteindelijkvalt verbinding daar uit,en volgens de posts zou ik een tracknummer van de levering door B¨-Post moeten gekregen hebben maar noch in brief,noch in e-mail enige vermelding ervan.
Bladzijde 1 / 1
Ik zie dat je je post niet parallel aan Eva van Belgacom verstuurd hebt dus doe je dit best wel.
klikt op https:///people/2e8f1412c6?lang=nl_NL mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
klikt op https:///people/2e8f1412c6?lang=nl_NL mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
@Ricy: ook als je dat niet verstuurd zal je antwoord krijgen hoor... er wordt hier eveneens gewoon meegelezen en geantwoord wanneer nodig.
axs, Ook als er geen tag : vraag het aan Eva gemaakt wordt?
Ik heb dat nog nooit gedaan en steeds antwoord gekregen!
Zou niet inzien waarom men dan niet zou antwoorden...
Zou niet inzien waarom men dan niet zou antwoorden...
Ik heb net hetzelfde probleem. 🙂 Zou op 28/10 het installatie pakket moeten ontvangen maar dat is dus niet gebeurd. Ik heb op 26/10 een SMS aangekregen waarin de levering op 28/10 werd bevestigd, maar diezelfde dag zat ook mijn welkomstbrief in de bus waarin stond dat er 'om technische redenen' toch een technieker zou langskomen op 9/11/2011... ik dacht misschien dat die technieker dan het installatiepakket zou meebrengen maar ik vind hier niets over terug.
Ik geraak trouwens ook niet binnen op de klantendienst, ze vragen om een telefoon nummer in te geven maar het 'Internet en Belgacom TV-identificate' nummer dat op mijn brief staat is niet gekend in het systeem.
Ik hoop dat hier snel een reactie gepost wordt door Belgacom.
Mvg,
Tijs
Ik geraak trouwens ook niet binnen op de klantendienst, ze vragen om een telefoon nummer in te geven maar het 'Internet en Belgacom TV-identificate' nummer dat op mijn brief staat is niet gekend in het systeem.
Ik hoop dat hier snel een reactie gepost wordt door Belgacom.
Mvg,
Tijs
axs, wat voor nut heeft die tag aan eva dan eigenlijk ?
Best die vraag eens aan Eva voorleggen ;)
axs, ik wacht dus tot Eva antwoordt, of moet ik een PM naar haar sturen
@ https:///people/adff47eca4 ivm het niet binnen geraken op de klantendienst ... gewoon geen nummer ingeven
ze vragen er 3x naar, daarna sla je die stap over en kan je verder ....
mvg
ze vragen er 3x naar, daarna sla je die stap over en kan je verder ....
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.