Levenslang klant, maar voor hoelang nog ?

  • 17 January 2013
  • 0 reacties
  • 225 Bekeken


Ik ben al levenslang klant bij Belgacom en een tevreden klant. Tot eind november 2012.


Ik had een pack met internet en tv inbegrepen en werkte tot dan toe voor mijn gsm met pay&go.


Eind november stap ik het Belgacom verkooppunt in Roeselare binnen om mijn pack te laten aanpassen zodat mijn gsm ook is inbegrepen en ik niet langer met pay&go hoef te werken. Een prijsaanpassing van zo'n 56 € naar 60,95€ per maand (Proximus Easy 15/Generation MTV 15).


Toen begon het. Een hele week (7 dagen) niet bereikbaar op mijn gsm en kon zelf ook niet bellen of smsen, dit wegens vertraging bij Belgacom voor de omzettingen. Vervolgens in een factuur ontvangen voor de maand december van + 96 € !!


Ik in mijn kerstverlof terug naar het Belgacom verkooppunt in Roeselare om uitleg. Bleek dat de medewerker mijn pack niet aangepast heeft, maar gewoon alle extra diensten erbij geplaatst had zodat die bovenop mijn oorspronkelijke pack ook nog eens apart aangerekend werden. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken, ze gingen dit aanpassen en ik hoefde mijn factuur niet te betalen, ik zou een nieuwe krijgen.


Vervolgens ontvang ik een herinneringsfactuur van Belgacom, die ik negeer aangezien ik een nieuwe, correcte factuur verwachtende ben.


Ah, daar is de factuur voor de maand januari ook al. Opnieuw het verkeerde bedrag, 76,50 € ??? Vervolgens krijg ik een brief van minimumdienst waarna mijn gsm plots afgesloten wordt. Ik kan niet meer bellen of smsen.


Ik voor derde keer naar Belgacom verkooppunt in Roeselare (is telkens 15 km enkel van bij mij thuis, dus verplaatsingskosten beginnen op te lopen, grrr...). Daar doe ik nog eens het hele verhaal en na controle blijkt dat mijn pack pas correct werd aangepast op 10-01 waardoor er opnieuw teveel werd aangerekend voor de maand januari, terwijl mijn vorige bezoek dateerde van 22-12 !! en het eigenlijk onmiddellijk correct moest geweest zijn !! Ik wordt weggestuurd met het nieuws dat alles in orde komt en ik die namiddag zal opgebeld worden door één van hun collega's.


Dit is ondertussen 2 dagen geleden, en nog niemand gehoord. Als ik dat verkooppunt opzoek op de website van Belgacom staat daar geen telefoonnummer bij, dus zelf terugbellen kan ook al niet. En als ik nog een vierde keer moet gaan... dan zeg ik beter alles op en stap ik over naar Telenet.

0 reacties

Geen reactie

Reageer