Sedert enkele weken is mijn tv guide verdwenen, en krijg ik de boodschap: geen informatie beschikbaar. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
reset decoder..
Decoder resetten helpt meestal wel. Anders contact opnemen met de BGC helpdesk
Uittrekken uit de stroom en terug insteken is voldoende. Dan krijg je een update (duurt wel een kwartier of zo). Complete rest van decoder indien dat niet helpt.
Reset door stroomonderbreking zoals hierboven en dan als display op F100 staat tegelijk op start/Menu en OK duwen gedurende 5 seconden of zo.
Als dat niet helpt met technische helpdesk bellen 0800 22700, bereikbaar tot 22.00 uur, maar best niet bellen tegen sluitingstijd want dan krijg je de nachtwaker aan de lijn en die weet niks.
Reset door stroomonderbreking zoals hierboven en dan als display op F100 staat tegelijk op start/Menu en OK duwen gedurende 5 seconden of zo.
Als dat niet helpt met technische helpdesk bellen 0800 22700, bereikbaar tot 22.00 uur, maar best niet bellen tegen sluitingstijd want dan krijg je de nachtwaker aan de lijn en die weet niks.
Beste HansQ,
Het volstaat meestal gewoon door de decoder te herstarten zoals sinjoor71 al vermeld heeft.
Anders voer je een reset uit.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Het volstaat meestal gewoon door de decoder te herstarten zoals sinjoor71 al vermeld heeft.
Anders voer je een reset uit.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.