lege pagina

  • 26 January 2015
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Als ik de pc. aanzet,dan krijg ik de laatste twee dagen mijn start pagina niet meer te zijn.Maar steeds een witte lege bovenaan staat er ook in een balkje about blank en er onder in een iets grotere balk waar in staat lege pagina.Je kan dit even herstellen door naar extra te gaan internetopties en dan de site weergeven die je als startpagina wil,maar als je dan terug je pc. opstart heb je het weer voor.Heeft iemand zulk probleem ook al eens gehad.Deze balken waar ik over sprak heb ik bij ie11.

7 reacties

IE11 balk bovenaan zie je rechts een tandwieltje daar op klikken en dan voor Internet opties kiezen


daar kan je kiezen met welke pagina die moet opstarten als je niet 'about:blank' als start pagina wilt bij de opstart van IE11
a:3:{s:3:"url";s:33:"/files/8d19304b9c/IE11_opties.jpg";s:4:"name";s:15:"IE11 opties.jpg";s:4:"size";s:5:"130KB";}
Ik zal dit daar eens proberen Elsa,maar betwijfel of dit gaat lukken omdat ik heet deed via extra en dan onderaan internetopties;En daar kon je ook kiezen welke pagina je wou als start pagina.
Inderdaad dit is het wat ik beschrijf en op het zelfde neer komt als hetgeen je zegt. Je kan via dezelfde weg Extra/internetopties en daar de laatste tab kiezen (geavanceerde) en op de knop onderaan klikken om de Explorer te resetten.
Die herstelbeweging heeft dus een uur geholpen.Het moet ergens binnenin een instelling zijn die je kan verzetten.Vroeger was er een optie,dat je rechtstreekts aan microsoft in het Nederlands allerlei vragen kon stellen.Een zien of ik dit terug vinden.
Badge +4
Hallo


Je zou moeten kijken bij Tabs zoals bij bovenstaande afbeelding, kiezen voor browser openen met homepage en niet met een blanco pagina.
Ik denk wel dat Ken dit gedaan heeft of anders heb ik het verkeerd begrepen!

Reageer