LEES VOOR JE BELGACOM AANSCHAFT!!!!!

  • 2 July 2013
  • 2 reacties
  • 611 Bekeken


Wat een schandalig net is dit , het internet is totaal niet stabiel. De snelheid is niet alleen ondermaats maar de helft van de tijd val je nog eens offline ook. Ik heb zowel telenet als belgacom internet gehad en ik moet zeggen dat mensen die niet weten wat te kiezen absoluut moeten vermijden belgacom te kiezen. Wij hebben hier geen lijn voor telenet dus waren we verplicht belgacom te nemen en dat tot mijn grote spijt.


Wat een schande ik kan niets maar echt niets positiefs over dit net zeggen ,


soms simpelweg google openen kan 5 minuten duren




2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Allicht 'much ado about nothing'? nog even afwachten dus...

Reputatie 7
Badge +1


Ik had het geluk eerst een 30/6 lijn te hebben, een jaar geleden geupgradet naar 50/6, waarvan 20Mbps exclusief voor TV gereserveerd waren, voor internet bleef het 30/6. Sedert verleden maand werd ook het TV-gedeelte voor internet vrijgegeven. Met de decoder(s) in standby haal ik nu courant een echte 47,5/2,8Mbps met een Comfort. Ik heb dus geen klagen, maar helaas heeft niet iedereen zoveel geluk. Veel hangt af van de uitrol van het glasvezelnetwerk, en je afstand tot de lokale ROP (Remote Optical Platform of glasvezelcabine). Het is nu eenmaal niet anders. Als je tegenslag hebt en op ADSL vasthangt, kan je beter voor een alternatief kiezen.

Reageer