lawaai decoder V3(b) en V4

  • 10 December 2011
  • 6 reacties
  • 2300 Bekeken

Badge +1
Hallo

Ik heb thuis 3 decoder 2 daarvan zijn een V3 en 1 is een V3b. Nu vind ik dat deze heel wat onnodig lawaai maken. Ik weet wel dit is omdat ze de tv-gids en zo regelmatig moeten updaten. Maar nu mijn vriendin heeft thuis 2 V4 decoders staan en deze maken precies veel minder lawaai. Is dit normaal dat de oudere decoders veel minder lawaai maken dan de V4 decoders? 1 van mijn 3 decoders staat in mijn kamer(de V3b). Als ik die laat aanstaan 's nacht(in standby). Dan wordt ik daar vaal wakker van als hij aanslaat. Dit is zeer vervelent en dus zet ik deze meestal ook ui(uit het stopcontact halen). Is dit normaal dat dit zoveel meer lawaai maakt dan een V4? Als dit niet normaalis en ik wil mijn V3b inruilen zou ik dan terug een V3b krijgen of zouden ze mij dan een V3 aansmeren want ik denk dat ze de V3b niet meer verkopen? Of zouden ze me een V4 geven? Ik vindt namelijk het design van de V3b veel mooier.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
De V4 maakt inderdaad geen lawaai, kan natuurlijk geen vergelijk maken want heb geen ervaring met een V3

Denk dat je inderdaad terug een V3 zal krijgen.

Mvg.
ik veronderstel dat het normaal is dat V3 wat meer lawaai maakt. kan zelf niet vergelijken want heb geen V4

om decoder te ruilen heb je een omruilticket nodig, dit kan je krijgen van technische dienst (0800 22 700). maar of je met dat argument van dat lawaai een ticket gaat krijgen weet ik niet hoor.

mvg
Ik heb ervaring met beide, maar dat de V3 nu veel meer lawaai maakt dan de V4 dat zou ik niet durven zeggen, wel iets meer lawaai en als hij op de slaapkamer zou staan dan zou dit natuurlijk meer opvallen denk ik dan in de living zoals het bij mij het geval is.
Badge
Ik heb nog een v4 hier. Enkel heb ik wel geen vervoer.
Badge +1
Ik zou graag een V4 hebben maar ik veronderstel dat ze dit niet willen omruilen naar een V4. Ik heb namelijk alle 3 mijn decoders gekocht. Ik heb wel in het verleden een V3b gekregen toen er een V3 niet meer naar behoren werkte. Maar ik denk dat dit was omdat ze toen geen V3 decoders meer hadden.
tsja swimmer4, da's het nadeel van decoder aan te kopen. je hebt dan een wettelijke garantie van 2 jaar op dat toestel.

als het toestel binnen die termijn defect zou gaan weet ik niet echt wat de procedure is, ofwel binnen geven voor herstel ofwel krijg je misschien een andere, maar kan dan een refurbished modelzijn dat je krijgt....

mvg

Reageer