Skip to main content
Vandaag is mijn gsm afgesloten,ik heb mijn factuur uit het oog verloren maar had wel gisteren al betaald. Wat moet ik nu doen
Normaal gezien zou je via volgende manier niet afgesloten worden nadat je intussen betaald hebt : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html
Dat zal toch wel afhangen van hoeveel te laat je uw betaling bevestig hebt veronderstel ik, voor dat ze je afsluiten en/of bevestigd hebt.

Normaal als je de elektronische oplossing kiest van de factuur wordt je hiervan eerst per mail en sms van verwittigd.

NB: wat zegt Proximus trouwens:

"Een betaling over het hoofd gezien? Geen nood.

We sturen gratis een herinneringsbrief naar je thuisadres. "



dus best een ook een privébericht sturen:

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Stuur mij anders even een privébericht naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66188 met jouw klantrekening/klantnummer. Dan kan ik eens kijken wat er mogelijk is.



Groetjes,

Lorentz.

Reageer