Vandaag is mijn gsm afgesloten,ik heb mijn factuur uit het oog verloren maar had wel gisteren al betaald. Wat moet ik nu doen
Bladzijde 1 / 1
Normaal gezien zou je via volgende manier niet afgesloten worden nadat je intussen betaald hebt : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html
Dat zal toch wel afhangen van hoeveel te laat je uw betaling bevestig hebt veronderstel ik, voor dat ze je afsluiten en/of bevestigd hebt.
Normaal als je de elektronische oplossing kiest van de factuur wordt je hiervan eerst per mail en sms van verwittigd.
NB: wat zegt Proximus trouwens:
"Een betaling over het hoofd gezien? Geen nood.
We sturen gratis een herinneringsbrief naar je thuisadres. "
dus best een ook een privébericht sturen:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Normaal als je de elektronische oplossing kiest van de factuur wordt je hiervan eerst per mail en sms van verwittigd.
NB: wat zegt Proximus trouwens:
"Een betaling over het hoofd gezien? Geen nood.
We sturen gratis een herinneringsbrief naar je thuisadres. "
dus best een ook een privébericht sturen:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Stuur mij anders even een privébericht naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66188 met jouw klantrekening/klantnummer. Dan kan ik eens kijken wat er mogelijk is.
Groetjes,
Lorentz.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.