Ik hang nu al een half uur te wachten om iemand te spreken ivm een klacht over mijn factuur.
Dit is toch niet meer normaal?
Bladzijde 1 / 1
Dag Fieke,
Excuses voor de lange wachttijd, ben je intussen geholpen?
Je kunt anders je vraag ook stellen (via een privébericht) met je klantgegevens.
Groetjes,
HeidiE
Excuses voor de lange wachttijd, ben je intussen geholpen?
Je kunt anders je vraag ook stellen (via een privébericht) met je klantgegevens.
Groetjes,
HeidiE
hier momenteel 27 minuten, hoop dat het geen 45 minuten langer duurt want dan kan sluit de dienst wss?
het spijtige is dat ik intern ben doorverwezen via de facturatiedienst naar de technische dienst. Nu zitten op we op 40 minuten en geef ik op. zal zelf opnieuw nog eens proberen in te bellen
spijtig heeft het opnieuw inbellen geen soelaas gebracht.
nu al terug 10 minuten aan de telefoon,
ik zal niet nog een kwartier wachten tot de klantendienst stopt.
maandag opnieuw een avondje muziek door te telefoon horen ...
nu al terug 10 minuten aan de telefoon,
ik zal niet nog een kwartier wachten tot de klantendienst stopt.
maandag opnieuw een avondje muziek door te telefoon horen ...
Dag b.d.,
Is het effectief een technische probleem? Stuur je wat meer uitleg door aub?
Groetjes,
Antonella
Is het effectief een technische probleem? Stuur je wat meer uitleg door aub?
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.