Lange programma titels worden nooit volledig weergegeven

  • 22 January 2012
  • 6 reacties
  • 428 Bekeken

Hallo,

de titel van een programma wordt niet volledig weergegeven als die te lang is.

Bv. de serie op één "Het gordijnpaleis van Ollie Hartmoed", wordt in de tv-gids als "Het gordijnpaleis van Ollie ..." getoond.
Op geen enkele manier, zelfs niet bij het raadplegen van de samenvatting, kan ik de volledige titel zien.

Dit is vooral storend bij bv. voetbalprogramma's, waar de titel van het programma vaak lang is.


mvg,


Dimpie

6 reacties

Badge
Bedoel je op de balk van de tv. gids?Want ben al een tijdje weg bij belgacom.Hier bij telenet is dit ook zo maar je ziet wel links boven de volledige tittel met allerlei bijkomende informatie.
Je kan dit via info knop ook dacht ik, maar ik heb het nog niet geprobeert.

Mvg.
@ Dimpie,


Mij stoort dat ook dikwijls als het lange titels zijn. Vooral als een film in 2 delen wordt uitgezonden, zie je niet meer welk deel het 1ste is en welk het tweede.


@Axana

Als je bij Telenet zit, heb je hier niks meer te zoeken. Je ergert alleen maar andere mensen met je aanwezigheid. Ga bij Telenet op hun forum babbelen, maar blij weg op het Belgacom TV forum. Daar heb jij niets meer te zeggen.
Reputatie 7
Badge +3
@Mickey

Ik wilde juist hetzelfde zeggen tegen Axana.
Reputatie 2
Badge +1
@Mickey en Elma:

Axana probeert hier ook maar te helpen, net zoals ze vroeger deed toen ze nog BGCTV had.


Het kan ook interessant zijn om ervaring op te doen en verglijkingen te kunnen maken met iemand die in het andere kamp zit want tenslotte kan je altijd van iedereen wat bijleren en als je een topic niet interessant vindt; die van mij inbegrepen; lees er dan vlug over en reageer er dan niet op.

Ik veronderstel dat iedereen de bedoeling heeft om iets positief bij te brengen.

Dat is tenslotte toch hetgeen ik ervan denk en daarom moet je er nog niet mee akkoord gaan hé !

Mvg.

Reageer