Lange inlaadtijden forum.proximus.be

  • 3 April 2017
  • 6 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Sedert enkele dagen is het meer dan een minuut wachten vóór de forum pagina geladen wordt.
Idem bij het inloggen.
Bij My Proximus geen probleen!
Ik werk met Vista, Firefox EST 52.0(32-bits)

6 reacties

heb eens getest met Firefox 52.02 onder windows 10 en het duurt 4 seconden tot de forum pagina volledig ingeladen wordt bij mij.
Probeer anders eens met een andere browser, bv "Internet Explorer" of het ook zolang duurt bij u.
Bij de chrome browser duurt het ongeveer 5 seconden.
Reputatie 4
Badge +2
Hetzelfde resultaat met IE9, die niet meer te upgraden is onder Vista, en die als onveilig wordt bestempeld.
Ik ga eens met een netwerk kabel proberen, maar heb mijn twijfels.
Ik vind het raar dat My Poximus wel vlot gaat. Ik vermoed dat het met de oude laptop te maken heeft.
Reputatie 4
Badge +1
Volgens mij is er dan toch iets mis met je computerArgenteus; Heb je geen programma om die eens op te kuisen. Ik heb het nu ook allemaal niet maar met de tijd word die alsmaar trager en trager. Je zou hem ook al eens kunnen scannen. Ik heb met die van mij ook regelmatig problemen daarom laat ik ook al mijn betalingen via post komen en niet via pc, gewoon omdat je een pc. niet kan vertrouwen. maar ik zou dit eerst doen en anders iets gratis zoeken om je pc te cleanen op het internet; Dit bestaat ook wel en later kan je het desnoods kopen.
Reputatie 4
Badge +2
Ik draag wel degelijk zorg voor mijn laptopje! Hij wordt regelmatig gecleand, gescand, op fouten gecontroleerd, gedefragmenteerd, cookies, tijdelijke bestanden, history verwijderd ea. Aan de opkuis ligt het niet en de meeste andere sites doen het prima.
Ik vermoed dat ik zal moeten investeren in een nieuwe laptop!
Probeer eens de FF browser in Private Browsing te gebruiken (CTRL SHIFT P) wat dit geeft.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Martin, bedankt voor de tip.
In mijn instellingen staat: nooit geschiedenis onthouden. Ik vermoed dat dit Private Browsing is.
Zo gebruik ik altijd de FireFox browser.
Maar heb toch je commando gebruikt.
Het laden van de home pagina ging deze keer heel vlot. Het inloggen duurde vrij lang.
Ik volg het nu verder op en probeer het eens 'met geschiedenis'.

Reageer