Skip to main content
Klantnr. xxxxxxxxx94

Algehele uitval verbinding woe 5 apr 13h - do 6 apr 13h





L.S.



Afgelopen hebben wij als Belgacom klant aanzienlijk last ondervonden van een langdurige storing van zowel internet- als telefoonverbinding.



Als jarenlange trouwe klant verzoeken wij u ons als compensatie voor de gemiste internetverbinding en uitgaande en gemiste telefoongesprekken - zie ons intensieve telefoonverkeer & internetverkeer de afgelopen weken ivm. een juridische zaak - 49 EUR op ons rekeningnr. ING bank retour te storten.



Uw adequate en klantgerichte actie tegemoet ziend,

Hoogachtend,





r o iP. Schut

@gmail.com
beste,



Jammer van de technische problemen die u heeft ondervonden.



We nemen uw vraag in overweging en houden u op de hoogte via uw mail.



vriendelijke groeten



Tina
Heb in januari 2 maal uitval gehad van de telefoon. Nooit iets voor gehad.
De oorzaken van lijnstoringen kunnen zeer verscheiden zijn. Ik heb vele jaren op de kabelbeschadigingen gewerkt, als je weet dat Proximus jaarlijks met +/- 15.000 schadegevallen aan onze kabelinfrastructuur wordt geconfronteerd, vallen de lijnstoringen al bij al nog mee. Telefoon- en dataverkeer wordt in de mate van het mogelijke onmiddellijk omgeleid via andere kabels zodat de hinder voor de klanten tot een minimum wordt beperkt.

Groeten,

Wim

Reageer