Ik zou graag wat meer informatie hebben waarom mijn Internet snelheid zo laag ligt. Ik ben intense klant en heb downsnelheid van net geen 2 mbps. Ik begrijp dat er gebreken zijn zoals afstand van van centrale, geen vdsl,... maar valt er nu echt niets te doen?
fa406462
Groeten,
Joël
Bladzijde 1 / 1
Post eens de downstream snelheid die je kan vinden op 192.168.1.1
je zit dus nog op adsl.
Bel eens met 0800 22 700 om te vragen of vdsl2 bij jou beschikbaar is.
Enkel met vdsl2 kan je snelheden hoger dan 16.5mbps halen. Indien niet beschikbaar schakel je best over op internet comfort. Intense is volledige overkill voor een adsl aansluiting.
Bel eens met 0800 22 700 om te vragen of vdsl2 bij jou beschikbaar is.
Enkel met vdsl2 kan je snelheden hoger dan 16.5mbps halen. Indien niet beschikbaar schakel je best over op internet comfort. Intense is volledige overkill voor een adsl aansluiting.
Nee op de site blijkt dat vdsl2 bij mij niet mogelijk is. En heb vandaag comfort abonnement aangevraagd.
Wel spijtig, want we zouden hier thuis ook graag BelgacomTV binnenhalen.
Wel spijtig, want we zouden hier thuis ook graag BelgacomTV binnenhalen.
Stream Type | Actual Data Rate |
Up Stream | 511 (Kbps.) |
Down Stream | 9019 (Kbps.) |
Dan heb ik dus geluk met mijn gewone ADSL contract (4Mb/sec) en BBox (1). Wel Belgacom TV.
Ja, misschien eens naar de 0800 22 700 bellen om de lijn te laten uitmeten.
beste https:///people/8bd585ebea
jij zit blijkbaar op adsl2... ofwel zit je op een repair vdsl2 profiel?
mvg
jij zit blijkbaar op adsl2... ofwel zit je op een repair vdsl2 profiel?
mvg
Beem zit op een ADSL2+ profiel, hij heeft namelijk een BBOX1.
Hij spreekt echter van 4MBit?? Volgens de geposte gegevens heeft hij een 9Mbit profiel -> ADSL2+ en daarop is BGCTV idd mogelijk (2 streams SD)
Hij spreekt echter van 4MBit?? Volgens de geposte gegevens heeft hij een 9Mbit profiel -> ADSL2+ en daarop is BGCTV idd mogelijk (2 streams SD)
als hij een bbox heeft zal het inderdaad adsl2 zijn
adsl contract? bestaat niet bij mijn weten... abo's zijn op basis van snelheid, niet op basis van technologie
mvg
adsl contract? bestaat niet bij mijn weten... abo's zijn op basis van snelheid, niet op basis van technologie
mvg
Xenne,
nu begrijp ik je helemaal niet. Mijn abonnement is: Favorite, mijn technologie is adsl.
Is dit net hetzelfde als:
Mijn auto is Porche (snelheid),miijn motor is een 1100 (technologie)?
nu begrijp ik je helemaal niet. Mijn abonnement is: Favorite, mijn technologie is adsl.
Is dit net hetzelfde als:
Mijn auto is Porche (snelheid),miijn motor is een 1100 (technologie)?
beste
dat is volledig correct gesteld
op moment dat je kan overschakelen op vdsl2 behoud je de ferrari maar leggen ze er een zwaardere motor in
wat jij wel kan doen is je abo downgraden naar comfort, je zal even traag surfen aan een lager tarief (swapkost €6,20 en nieuw jaarcontract)
in dat geval zou je de carrosserie downgraden naar een ford, maar de 1100 motor zou je behouden
jouw technologie is trouwens adsl2, wat beter is dan adsl, maar nog niet goed genoeg voor HD tv
mvg
dat is volledig correct gesteld
op moment dat je kan overschakelen op vdsl2 behoud je de ferrari maar leggen ze er een zwaardere motor in
wat jij wel kan doen is je abo downgraden naar comfort, je zal even traag surfen aan een lager tarief (swapkost €6,20 en nieuw jaarcontract)
in dat geval zou je de carrosserie downgraden naar een ford, maar de 1100 motor zou je behouden
jouw technologie is trouwens adsl2, wat beter is dan adsl, maar nog niet goed genoeg voor HD tv
mvg
Je hebt eigenlijk tol betaald om met je ferrari op de autostrade te rijden maar je geraakt er nog niet op wegens werkzaamheden en ben je nog verplicht de secundaire wegen te volgen.
Is dit ook een goeie uitleg xenne ? ;)
Is dit ook een goeie uitleg xenne ? ;)
zo kun je het ook stellen ja.... bijgevolg zou je beter downgraden naar een ford tot de werkzaamheden gedaan zijn ;)
mvg
mvg
Beter zou zijn: Je krijgt het haalbare abonnement bij die beschikbare technologie.
Beste Joel,
Ik heb de lijnsnelheid kunnen aanpassen naar 4.6 Mbps.
Dit kan storingen teweegbrengen in de toekomst.
Indien dit het geval is kan u best contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Via deze dienst kan er desnoods een technieker gestuurd worden om de kwaliteit trachten te verbeteren.
(Afhankelijk van de afstand tot de centrale en andere factoren, is dit geen zekerheid.)
Mvg,
Eva van Belgacom
Ik heb de lijnsnelheid kunnen aanpassen naar 4.6 Mbps.
Dit kan storingen teweegbrengen in de toekomst.
Indien dit het geval is kan u best contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800/22 700.
Via deze dienst kan er desnoods een technieker gestuurd worden om de kwaliteit trachten te verbeteren.
(Afhankelijk van de afstand tot de centrale en andere factoren, is dit geen zekerheid.)
Mvg,
Eva van Belgacom
Bedankt voor de aanpassing, merkte het vandaag meteen op.
Joël
Joël
Hoi, ik heb nog een ASDL aansluiting (annex B ISDN aansluiting) 512 kbps UP / 4.x Mbps DOWN.
Ik beschik over een ADSL2+ modem.
2 vragen :
- Wat is de te verwachten snelheid bij activatie van ADSL2+ ?
- Hoe laten activeren ?
Groeten
Ik beschik over een ADSL2+ modem.
2 vragen :
- Wat is de te verwachten snelheid bij activatie van ADSL2+ ?
- Hoe laten activeren ?
Groeten
beste
kijk eens wat er beschikbaar is via onderstaande link:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action
als alds2 of vdsl2 beschikbaar is moet je bij de klantendienst zijn voor overschakeling aan te vragen (0800 22 800)
mvg
kijk eens wat er beschikbaar is via onderstaande link:
http://www.belgacom.be/bwt/Login.action
als alds2 of vdsl2 beschikbaar is moet je bij de klantendienst zijn voor overschakeling aan te vragen (0800 22 800)
mvg
Ricy, een Porsche of Ferrari zijn misschien toch leuker op een secundaire weg.....rechtdoor rijden gaat op de duur wel vervelen....of in hoeverre een vergelijking mank kan lopen, want voor internet is een autostrade van 30Mbps (of 50Mbps?) natuurlijk veruit verkiesbaar.. (als je erop kan of mag...)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.