Lachwekkend en plaatsvervangend beschaamd

  • 19 February 2014
  • 1 reactie
  • 462 Bekeken


Ik las in de media :


http://www.zdnet.be/article/153792/belgacom-verdubbelt-surfsnelheid-tot-70-mbps/


Dat zal dan toch enkel 100 m rond de centrales kunnen .


Als BC nog niet instaat is om een behoorlijke snelheid ( die BC nu voorspiegeld) te leveren omdat hun bestaande infrastructuur het niet toelaat en dat zij evenmin instaat blijken deze infrastructuur binnen redelijke termijn te verbeteren ,


En dan lees je zoiets in de media , dat is toch bij het belachelijke af ?


Waarschijnlijk hebben de bedenkers van die plannen dezelfde mentaliteit van een politieker : veel beloven en weinig geven ...


Maar het is toch geen verkiezingstijd bij BC ?


Nog wat meer bonussen aan de leidinggevenden misschien ?


Zijn ze bij BC niet beschaamd ?










1 reactie



Hebben ze eigenlijk nog geen tijd genoeg gehad om die vectoring uitgebreid in the field te testen ? Ze zouden nu toch al genoeg ervaring moeten hebben na hun tests bij 'duizenden abonnee's' in de loop van 2013.



Dat dachten de Duitsers ook! je onderschat het een beetje me dunkt !



De manier waarop ze nu te werk gaan kan je moeilijk anders omschrijven dan dom : wat heeft het voor nut om dat deel van de klanten die nu eigenlijk al tevreden zijn, amper meer te geven. Het is toch veel verstandiger om te zorgen dat dat deel van de klanten die nu ontevreden zijn, tevreden te stellen.



Dan snap je niet wat ik aan het uitleggen ben geweest, ik vindt dit niet uit ,



Als het gewoon volgt uit de theorie, dan mag je dat hier wel eens beginnen uitleggen.



na al wat je hier al over vectoring gepost hebt ga je mij nu wijs maken dat je geen genoeg technische kennis hebt om dit te snappen veronderstel ik,

of ben je mij aan het testen misschien ;-)) Ik zou juist aan u moeten vragen hoe het werkt !!!!!



Reageer