Laatste verwittiging aan Belgacom!!!! (software probleem)

  • 1 August 2012
  • 56 reacties
  • 2149 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Gezien de recente update van de software voor de decoder niets dan problemen veroorzaakt en de Technische Dienst niet kan helpen, vraag ik met aandrang een correcte mededeling te plaatsen op het forum door BELGACOM!!!!!

Nu worden de mensen gewoon van de kast naar de muur gestuurd.

Ik ga niet verder in detail treden over het probleem , daar het reeds werd vermeld in verscheidene topics.

De Ombudsdienst voor Telecom is al op de hoogte van het probleem.

Indien er tegen ten laatste 3 augustus 2012 geen duidelijkeinformatie word verstrekt met alle duidelijk en de stappen die Belgacom onderneemt om dit probleem te verhelpen.

Zal er een onderzoek worden ingesteld door het BIPT en de Ombudsdienst.

Ik gebruik dit forum daar het via de telefoon naar Belgacom toe niet mogelijk is de mensen in de callcenters geraken zelf het noorden kwijt .


Met vriendelijke groeten

Patrick


P.S. ook zal de pers hier uitgebreid over worden ingelicht.



56 reacties

Sinds de update werkt mijn universele afstandsbediening van bose niet meer op de v4 decoder. Ik moet elke knop tweemaal indrukken om reactie te krijgen.verschillende knoppen werken zelfs helemaal niet meer. Bose gecontacteerd maar weten ook geen oplossing. Eva van Belgacom gecontacteerd maar die is volgens mij dood en begraven want zit al meer dan een week tevergeefs op antwoord te wachten. De vorige update was echt een enorme verbetering maar nu is het weer om zeep. Heb trouwens nog verschillende andere problemen ondervonden met de nwe software. Zoals alle opnames opeens gewist.
Bij Belgacom hebben ze blijkbaar congee 😛
Ja en een factory reset van decoder helpt waarschijnllijk ook niet !

Als het echt in de software zit zal een factoryresert niet helpen al kan het nooit kwaad van het doen en het duurt maar 9 min meer met de nieuwe software.

groetjes, Elsa
Als ik het hier zo lees, ben ik toch weer niet de enige met problemen. Bij mij gaat het nog veel verder: telkens wanneer ik de decoder opzet gebeurd er........niks.

De decoder reageert niet op de afstandsbediening noch op de aan/uit knop op het toestel zelf.

Gevolg: steeds weer decoder helemaal uitzetten via schakelaar achteraan, terug opstarten en steeds weer software binnenhalen. Tja, als ik iedere avond zo moet beginnen met tv kijken is de fun er helemaal af. Stel u voor dat je uw wagen niet met de knop of sleutel start, maar aanduwt, dat kan ook niet de dag van vandaag.

De erbarmelijke beeldkwaliteit en geluid moet ik er maar bij nemen zeker? Verkeerde programma's worden opgenomen, als ze al opgenomen worden, of ze staan op schijf, maar bekijken kan je ze niet, enkel wissen.

Doe een factory reset zeggen sommigen! Tja, ik doe het continu. Diegene die dit schreeuwen gaan naar alle waarschijnlijkheid ook elke week met hun wagen naar de garage voor nieuwe software, niet dus.

Gezien het feit dat dit met de huidige technologie helemaal niet meer kan, zwier ik deze onbetrouwbare nest buiten, steek mijn antennekabel terug in en haal mijn dvd recorder terug uit de kast, ik heb het wel gehad met Belgacom, ik betaal voor een dienst die ze mij niet kunnen bieden.

Als afsluiter nog een antwoord van Belgacom: ja meneer, dat ligt aan uw HDMI kabel, huuuh???
tim, als je iedere keer een FactR moet doen is dit zeker niet normaal (ik doe af en toe zo om de veertien dagen een FactR van mijn decoder maar niemand is verplicht van dit te doen hé 😉 )

Het kan van veel zaken afhangen maar de eerste vraag is moest je dit vroeger ook doen of is het alleen maar na de nieuwe software Charles (ik veronderstel dat je een V4 decoder hebt)

post ook eens je waardes zoals hieronder aangegeven door te surfen naar: http://192.168.1.1




















VDSL
line status
SHOWTIME
Downstream
line rate
????
kbps
Upstream
line rate
???
kbps
Downstream
Training Margin
??.?
dB

Is je decoder met een vaste utp kabel verbonden met je modem ?

Elsa
Reputatie 1
Helemaal geen problemen hier na de update...alleen de leesbaarheid van menu's en programmagids is voor verbetering vatbaar

Reageer